TOPICS:
צ'אטבוט לאוניברסיטאות בוט לוואטסאפ מגמות צ'אט בוט
בוט לוואטסאפ לאוניברסיטה – מתי ולמה על אוניברסיטאות להשתמש בצ'אטבוטים?
בשנים האחרונות אנחנו שומעים הרבה על פיתוחים מבוססי בינה מלאכותית אשר מבטיחים לחולל מהפכה בתהליך ההוראה והלמידה. אך לא רק ישויות עתידניות אלו הן לא הדוגמאות לצ'אטבוטים שתמצאו בתחום הלימודים. קיימים מספר שימושים מעשיים מאוד של
בוט לוואטסאפ של אוניברסיטאות, ובין אם אתם מציעים קורסים מקוונים או מנהלים קמפוס פיזי תוכלו למצוא בהם תועלת.
הבטחת מספר הרשמות גבוה לקורסים בעזרת בוט לוואטסאפ:
המפתח להבנה איך
בוט יכול להועיל לאוניברסיטאות ומכללות נעוץ בהבנה של הדברים שמייחדים את קהל היעד שלכם. סטודנטים, בכל שלבי החיים האקדמאים שלהם, דואגים הרבה. הם מקבלים החלטות גורליות לגבי חייהם – החלטות שיסללו את הדרך לעתיד שלהם. הם רוצים להיות בטוחים שהקורס שהם יבחרו יתאים בצורה מושלמת לתחומי העניין האקדמאים והמקצועיים שלהם, לתקציב שלהם ולהעדפות הלוגיסטיות שלהם.
בואו נחשוב על סטודנט כזה, בפקולטה למדעים, אשר מחפש להמשיך ללימודים גבוהים במדע יישומי, אך אינו בטוח לגבי הקורס או המקצוע הספציפי בו ירצה להתמחות. הוא יכול לבקר באתרכם כחלק מהמחקר שלו, לרפרף על הקורסים שאתם מציעים ולבדוק את השאלות הנפוצות באתרכם. אבל הם כבר עשו את זה בכל שאר האתרים בהם ביקרו.
במקום זאת, תוכלו לקחת מסלול שונה ולעזור לסטודנט להרגיש בנוח באתר שלכם. כאן נכנס תפקידו של הצ'אטבוט. הבינה המלאכותית של הבוט מקדמת את פניו של הסטודנט, שואלת אותו לגבי הרקע שלו ושולחת לו מידע לגבי מסלולי המדעים אליהם הוא מתאים דרך הדואר האלקטרוני. הסטודנט בתורו יכול לשאול את הצ'א בוט מה אורך הקורסים השונים, הנושאים אשר הם מכסים או האם הם כוללים התמחות, ולקבל תשובות מיידיות.
אתם יכולים לקחת את זה אפילו צעד אחד קדימה וליצור
צ'אט בוט מומלץ אשר אוסף שאלות מהסטודנט ומעביר אותן אל המומחים שלכם, אשר יכולים לשלוח לסטודנט לאחר מכן מייל עם מידע נוסף. בכל המקרים האחרים, הצ'אטבוט נותן לסטודנט את החוויה של שיחה, מה שמרגיש כשינוי מרענן לאחר שבועות של מחקר עצמאי.
מעבר לאיסוף לידים חזקים באתר הבית שלכם, שירות מתואם אישית מסוג זה יעזור למוסד שלכם להשאיר רושם חיובי על נרשמים פוטנציאליים. לכן, עם פיתוח צ'אט בוטים נכון, המוסד או הקורס המקוון שלכם יראה עליה בכמות הנרשמים.
בוט וואטסאפ על מנת לעזור לסטודנטים שלכם להתחיל:
בוטים אלו מתוכנתים לענות על שאלות אשר נשאלות כל שנה על ידי קבוצת הסטודנטים הטריים. סטודנטים חדשים יכולים לקבל תשובה מהירה לשאלות כגון "היכן נמצא אולם הרצאות 14?" או "באיזו שעה מתחילה האוריינטציה?" וכו'. כך הם יכולים להכיר את הקמפוס בקלות, להתחיל להרגיש בבית ולהקטין את הסיכוי של פרישה בשבועות הראשונים.
צ'אט בוט לאוניברסיטאות ומכללות יכולים בנוסף לתפקד באופן דומה בפלטפורמות של קורסים מקוונים. סטודנטים הרשומים לקורסים המקוונים שלכם יכולים להשתמש בהם על מנת לברר לגבי מבחנים מתקרבים, סמינרי רשת, לבדוק את מצב התשלום שלהם, תוצאות וכו'. ככל שהחוויה שלהם תהיה יעילה יותר, כך יגדל הסיכוי שלהם להמשיך בקורס המקוון.
בוט הוואטסאפ יכול גם להעביר את השיחה ליועצי הלימודים בכל שלב כשהסטודנט צריך עזרה נוספת, ויועץ הלימודים יכול להשאיר את השיחה פתוחה ככל שצריך. פאנל השיחה הזה יכול לכלול גם מידע ממערכת ה-CRM של המכללה על הרשמת הסטודנט. בנוסף, ניתן להשתמש בו לשליחת תזכורות לסטודנטים דרך הודעות וואטסאפ במרווחי זמן קבועים, כמו למשל תזכורות לאירועים. הכל תלוי ביצירת פתרון שמתאים למכללה שלך ולסטודנטים שלך. זה משפר את התקשורת, מגביר את המעורבות ומסייע בניהול יעיל יותר של קשרי הסטודנטים.
מבחנים אוטומטיים, פידבק על קורסים ועוד:
ללימודים על מנת לשפר את חוויית הסטודנט. בוטים בעלי בינה מלאכותית אלו כבר נמצאים בשימוש בחלוקת מבחני תרגול ובחנים. סטודנטים רואים משאב אקדמי מצוין, אליו הם יכולים לגשת באופן מיידי לפי הנוחות שלהם.
משימות אוטומטיות אחרות, כגון שליחת תוצאות מבחנים ואיסוף פידבק על קורסים מסטודנטים, יכולות להתבצע גם כן על ידי צ'אט בוטים, ועל ידי כך לחסוך למרצים ולסטודנטים זמן ומאמץ.