TOPICS:
צ'אטבוט למסחר מקוון בוט לוואטסאפ בניית צ'אטבוט
בוט וואטסאפ למסחר מקוון – צ'ק-ליסט לצ'אטבוט בחנות המקוונת שלכם
הפופולאריות של
בוט לוואטסאפ למסחר מקוון הולכת וגדלה. התחרות בין אתרי המסחר המקוון הולכת ומתגברת גם כן. אם אתם מעוניינים להגביר את כמות המכירות המקוונות שלכם ולספק שירות איכותי ללקוחות שלכם, עליכם להוסיף צ'אטבוט למסחר מקוון.
צ'אטבוט מוצלח למסחר מקוון מותאם אישית לחנות הרשת שלכם ועוזר ללקוחות להשלים את הרכישות שלהם, תוך כדי אספקת מידע חיוני. יצרנו בשבילכם מדריך מהיר להוספת צ'אטבוט וואטסאפ למסחר מקוון. משלב עיצוב הצ'אט והוספת תשובות ועד לטיפול בלידים נכנסים. מדריך זה יעזור לכם להוציא את המיטב מהצ'אטבוט שלכם.
1. עיצוב בוט וואטסאפ למסחר מקוון
הצ'אטבוט שלכם הוא כלי שיעזור ללקוחות שלכם לקבל מידע ולהשלים רכישות מקוונות. על מנת שיבצע את עבודתו, על הצ'אטבוט להיות נראה לעין באתר האינטרנט שלכם. גרמו לצ'אטבוט שלכם לבלוט באתר שלכם על מנת למשוך את תשומת הלב של המבקרים שלכם. בחירת הצבעים והעיצוב היא הצעד הראשון בהשגת מטרה זו. יש הטוענים שצבעים מסוימים טובים מאחרים, אבל ככלל – צבעים מנוגדים ימשכו את תשומת לב המבקרים.
בחרו צבעים שיגרמו לצ'אטבוט המסחר המקוון שלכם לבלוט, השתמשו בטקסט בחלון הצ'אט והוסיפו את לוגו החברה. המטרה היא לייצר הבדל ויזואלי שינחה את המבקרים שלכם לאן להסתכל.
2. תמונת הפרופיל של בוט וואטסאפ למסחר מקוון
שימוש בתמונה של נציג אמיתי בתור תמונת הפרופיל של הצ'אטבוט שלכם תעזור לבנות אמון אצל הלקוחות, ולהבין שמישהו באמת קורא את ההודעות שלהם.
הוסיפו תמונה של נציג אמיתי, בעדיפות למישהו שעובד בחברה ובאמת יוכל לחזור אל הלידים. אל תשתמשו בתמונות ממאגר או בלוגו החברה בתור תמונת הפרופיל של הצ'אטבוט שלכם. כשאתם חוזרים לליד, ודאו שקראתם את מלוא השיחה שהוא קיים עם הצ'אטבוט, כך שתהיו מוכנים לכל דבר שיעלה בשיחה שלכם.
במידה ומבקר שואל, תוכלו להוסיף תשובה המציינת שהוא מדבר עם צ'אטבוט אך התשובות נכתבו על ידי בן אדם אשר גם קורא את ההודעות. פעולה זו תמנע תסכול אצל המבקרים.
3. משיכת תשומת לב בעזרת בוט וואטסאפ
העובדה שהמידע קיים באתר שלכם לא הופכת אותו בהכרח לזמין למבקרים שלכם. תשומת הלב של המבקרים שלכם היא מצרך חשוב. יש מידע רב באתר שלכם והצ'אטבוט שלכם יכול למשוך את תשומת לב המבקרים ולעזור להם לנווט ולמצוא את המידע שהם מחפשים.
אם מבקרים לא יתחילו שיחות עם
צ'אטבוט בעברית למסחר מקוון, הוא לא יוכל לעזור להם. לכן עליכם ליזום תקשורת עם מבקרים על מנת להשיג את תשומת ליבם. עיצוב הצ'אטבוט שלכם, טריגרים ומשפטי פתיחה לכולם מטרה אחת – לגרום למבקר לשים לב לצ'אטבוט שלכם ולהתחיל שיחה. כאשר הצ'אטבוט ישיג את תשומת ליבם של המבקרים ויתחיל שיחה, הוא יוכל להתחיל לאסוף מידע שיעזור לכם לשפר את הצ'אטבוט ולהגדיל את כמות ההמרות באתר.
4. ודאו שלבוט וואטסאפ יש תשובות אמיתיות ואיכותיות
כאשר לקוח מבקר באתר שלכם, הוא מחפש מוצר או שירות ספציפי. כל מה שמעניין אותו הוא לקבל מידע אמיתי לגבי המוצר או השירות שהוא מחפש. ללא מידע זה הוא לא יוכל לקבל החלטה. צ'אטבוט למסחר מקוון יכול לספק מידע זה, לחזק את המוטיבציה של הלקוח ולהעלים מכשולים.
למבקרים שלכם לא אכפת אם הם מדברים עם צ'אטבוט או אדם אמיתי, כל זמן שהם מקבלים תשובות אמיתיות ואיכותיות. העובדה שצ'אטבוט למסחר מקוון הוא רובוטי, לא הופכת אותו ללא אמיתי. השתמשו בתשובות הצ'אטבוט על מנת לספק מידע איכותי עם טיפים ועצות ולעזור ללקוחותיכם לקבל החלטה.
5. הסיקו מסקנות משיחות קודמות של הבוט וואטסאפ עם לקוחות אמיתיים.
אחד היתרונות הגדולים ביותר של צ'אטבוטים למסחר מקוון היא היכולת להבין איך לקוחותיכם מתנהגים ומה הם אומרים. כאשר תקראו שיחות אמיתיות של הצ'אטבוט עם לקוחות, תוכלו להבין אילו תסריטים עובדים טוב יותר בשביל לעודד אותם להתחיל בשיחה, אילו שאלות הם שואלים וכיצד הן מנוסחות ואילו תשובות מקדמות את תהליך המכירה.
בהתבסס על מידע זה, תוכלו לשפר את הצ'אטבוט שלכם. לשנות תסריטים, טריגרים, לכתוב תשובות לשאלות חדשות ולא מוכרות ולשכתב תשובות שלא משיגות תוצאות. במשך הזמן הצ'אטבוט שלכם ילך וישתפר ככל שתתאימו אותו ללקוחות ולצרכי העסק שלכם. זה לא יקרה בין לילה, אבל לבסוף הצ'אטבוט שלכם יהפוך לכלי ההמרות הכי טוב בחברה שלכם.
6. צרו קשר עם הלידים שהבוט וואטסאפ מייצר באופן מיידי
כאשר לקוח מוסר את פרטי ההתקשרות שלו הוא נכנס לחלון זמן קריטי בו הוא מוכן לקבל החלטה. הוא קרא את המידע באתר שלכם, קיבל תשובות מהצ'אטבוט שלכם והחליט שהוא רוצה לקבל שיחה מכם על מנת לסגור את העסקה.
מחקרים מראים שלחברות אשר יוצרות קשר עם לקוחות פוטנציאליים בטווח של שעה מקבלת לידים חדשים יש סיכוי של עד פי 7 שהשיחה תהיה אפקטיבית. משמעות הדבר היא שדעת הלקוחות יכולה להשתנות במהירות מסיבות שונות. צרו קשר עם הלידים החדשים כאשר הם עדיין "חמים". על מנת להקל עליכם את העבודה, חברו את הצ'אטבוט שלכם לתוכנת ה-CRM שלכם והלידים יגיעו ישירות לצוות המכירות שלכם.