TOPICS:
צ'אטבוט לתיירות בוט לוואטסאפ מגמות צ'אט בוט
בוט וואטסאפ לתיירות – מה הם וכיצד הם פועלים?
בוט לוואטסאפ עשויים להיות כלי מועיל מאוד לסוכנויות נסיעות, על ידי אספקת שירות לקוחות מותאם אישית לאנשים אשר מעדיפים להזמין את הנסיעות שלהם בוואטסאפ.
בקצרה, ההזדמנות לסוכנויות נסיעות להשתמש בבוטים בוואטסאפ נובעת מהשילוב של מבקרים מהאתר, וואטסאפ וקמפיינים בפייסבוק לתוך בוט וואטסאפ אחד. בתוך השיחה הבוט יכול לספק תגובות ראשוניות, ואם הוא מזהה שהלקוח מוכן לרכוש, להעביר אותו ישירות לשלב ההמרה. שלב ההמרה יכול להתבצע באונליין בעגלת קניות או על ידי העברה לנציג מכירות אנושי, בהתאם להעדפות של כל סוכנות ולמה שמביא את ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה (ROI). אותו ערוץ וואטסאפ יכול לשמש למעקב אחר לקוחות פוטנציאליים אם השיחה לא הובילה לרכישה, או לשלוח הודעות חימום אוטומטיות ללידים קודמים. הכל תלוי ביצירת פתרון שמתאים לסוכנות שלך וללקוחות שלך. זה משפר את השירות, מייעל את התקשורת, ומסייע בהגדלת המכירות.
1. בוט וואטסאפ כסוכן נסיעות מקוון
הצ'אטבוט לתיירות מסוגל לתפקד כסוכן נסיעות או הזמנות. לקוחות יכולים בקלות לשלוח הודעות אל הצ'אטבוט בוואטסאפ עם פירוט של דרישות ההזמנה שלהם. סוכנות הנסיעות יכולה לתכנת
צ'אט אוטומטי להגיב בשפה פשוטה, והוא יכול לתפקד כסוכן נסיעות מקוון, הלוקח בחשבון את ההעדפות והתקציב של לקוחותיהם, ולהציע להם המלצות מותאמות אישית בדיוק כמו סוכן נסיעות אנושי.
2. בוט וואטסאפ להמלצות למסעדות מקומיות, מקומות בילוי ואטרקציות
אנשים רבים, המעדיפים להזמין נסיעות ברשת, יכולים להיעזר בצ'אטבוטים בוואטסאפ על מנת ללמוד על מסעדות מקומיות ואירועים המתרחשים ביעד הטיול שלהם. חיפוש ידני ברשת של פרטים אלו יכול להיות מאתגר. אך צ'אטבוט לתיירות יכול לפשט תהליכים אלו ולהציע את ההמלצות הטובות ביותר למשתמשים. בקשה פשוטה כגון "מסעדה איטלקית מקומית" יכולה להניב המלצות מתאימות.
3. בוט וואטסאפ לעזרה ללקוחות בזמן הטיול
סוכנויות נסיעות יכולות לעזור ללקוחותיהן בעזרת צ'אטבוטים אפילו בזמן הטיול עצמו. מכיוון שאפליקציות לשליחת הודעות בדרך כלל מותאמות לשימוש בטלפונים ניידים, סוכנות נסיעות יכולה בקלות ליצור קשר עם לקוחותיה בעזרת צ'אטבוטים. לקוחות עם טלפון נייד יעריכו מאוד את האפשרות לחפש ולהזמין נסיעות עתידיות בוואטסאפ ללא הורדה של אפליקציה חדשה או ביקור באתר האינטרנט של הסוכנות.
4. תפקוד בתור צוות שירות לקוחות ופתרון בעיות
צ'אטבוט מסוגל לתפקד כמו נציג אנושי ולהגיב למגוון של שאלות מלקוחות, ישירות מחלון השיחה וללא הוצאות נוספות. ללקוחות קל יותר ליצור קשר עם סוכנות הנסיעות דרך צ'אטבוט מאשר העברת הודעה דרך אתר הבית של החברה. הצ'אטבוט לוואטסאפ מסוגל לנהל תלונות על ידי איסוף תגובות שליליות מפלטפורמות מקוונות כגון טוויטר, היכן שמוניטין החברה יכול להיהרס על ידי משתמשים, אם דברים מסוימים לא התנהלו כפי שהם ציפו.
5. בוט וואטסאפ להזמנות וביצוע תשלומים
שימוש בצ'אטבוט וואטסאפ לחיפוש חבילת נסיעות או חופשות יכול להיות מקושר ישירות אל ביצוע התשלום באתר. הוא מפשט ומייעל את תהליך ההזמנה ומסוגל בסופו של דבר להוביל לעליה בשיעורי ההמרה שלכם. הוא גם מאפשר פעולות אוטומטיות רבות באופן בו הלקוחות יכולים לבצע תשלום מקוון.
לסיכום
לבוט וואטסאפ לתיירות פוטנציאל ענק לשנות לחלוטין את האופן בו מתפקדת תעשיית הנסיעות ולהציע ללקוחות את החוויה המותאמת אישית אותה הם רוצים. צ'אטבוטים מציעים פלטפורמה ללקוחות להביע את תלונותיהם כך שיוכלו להיפתר על ידי סוכנות הנסיעות. בנוסף, הם גם עשויים לחסוך בהוצאות, לשפר את היעילות, ולהרחיב את מאגר הלקוחות של כל העוסקים בתחום הנסיעות.