TOPICS:
צ'אטבוט לאוניברסיטאות בוט לוואטסאפ בניית צ'אטבוט
בוט לוואטסאפ – עזרה לסטודנט בחיפוש מידע ורישום ללימודים
בוט לוואטסאפ הוא דרך יעילה וזולה לקבל את פניהם של סטודנטים חדשים. תעשיות מסוימות נסמכות על עסקים חוזרים, ואחרות על לידים חדשים. תעשיית ההשכלה הגבוהה היא דוגמה לסוג השני. אוניברסיטאות צריכות זרם קבוע של נרשמים חדשים על מנת להחזיק את העסק. במיוחד בהתחשב בתחרות ההולכת וגדלה. על מנת להבטיח רישומים חדשים, מוסדות חינוכיים צריכים לספק מידע מפורט, מדויק ויעיל לסטודנטים פוטנציאליים – משימה בה בהחלט יכול לסייע צ'אט בוט לאוניברסיטה.
לפניכם מספר דרכים בהן
פיתוח צ'אט בוט לאוניברסיטה יכול לעזור לנרשמים פוטנציאליים לקבל מידע לגבי הקורסים והמתקנים באוניברסיטה, ולעודד אותם להירשם כסטודנטים.
1. בוט לוואטסאפ נותן מענה לשאלות נפוצות
לפני הגשת בקשה להרשמה לאוניברסיטה, ואפילו לפני הבחירה במוסד המועדף עליהם, סטודנטים פוטנציאליים צריכים מידע. מידע זה הוא בדרך כלל ערבוב של תחומים הכולל פרטים על קורסים או נושאים ספציפיים שמעניינים את הסטודנט, תנאי קבלה, תהליך הרישום, לוחות זמנים וכיוצא בזה. בימינו, כמות הולכת וגדלה של סטודנטים בודקים גם את מודל הלימוד של האוניברסיטה כבר בהתחלה, על מנת לוודא שנקודת המבט האקדמית של המוסד מתואמת עם ההעדפות האישיות שלהם.
כמעט כל הסטודנטים הפוטנציאליים מחפשים את אותו מידע בתחילת הדרך, ולכן על ידי הכנסת תשובות לשאלות נפוצות אלו לתוך תסריט הצ'אטבוט שלכם תוכלו לספק להם את המידע בעזרת שיחה פשוטה.
בוט הוואטסאפ שלך יכול גם להעביר את השיחה ליועצי הלימודים בכל שלב כשהסטודנט צריך עזרה נוספת, ויועץ הלימודים יכול להשאיר את השיחה פתוחה ככל שצריך. פאנל השיחה הזה יכול לכלול גם מידע ממערכת ה-CRM של המכללה על הרשמת הסטודנט. בנוסף, ניתן להשתמש בו לשליחת תזכורות לסטודנטים דרך הודעות וואטסאפ במרווחי זמן קבועים, כמו למשל תזכורות לאירועים. הכל תלוי ביצירת פתרון שמתאים למכללה שלך ולסטודנטים שלך. זה משפר את התקשורת, מגביר את המעורבות ומסייע בניהול יעיל יותר של קשרי הסטודנטים.
2. בוט וואטסאפ לסיוע בתיאום ביקור למתעניינים
קל יותר לסטודנטים פוטנציאליים לקבל החלטה לגבי רישום לאוניברסיטה לאחר ביקור אישי בקמפוס (בניגוד למוסד שמידע לגביו קיבלו אך ורק מאתר האינטרנט). לכן למוסדות שמציעים ביקורים בקמפוס יש יתרון על פני התחרות.
מעבר למסירת מידע על קורסים, רישום ומתקני האוניברסיטה, הצ'אטבוט שלכם יכול גם לעזור לקבוע זמנים לביקורים בקמפוס. סטודנטים פוטנציאליים יעריכו את הפשטות שבתהליך קביעת הביקור, שיכול לכלול רק טופס מהיר ובחירת תאריך ושעה.
שילוב שירות קביעת ביקורים בקמפוס בצ'אטבוט לוואטסאפ שלכם מרגיש למבקרים גם כהזמנה לביקור במוסד. הדבר עוזר ליצור רושם ראשוני טוב ומרמז על שקיפות ורצון לספק מידע וסיוע.
3. בוט לוואטסאפ מספק מידע על מלגות וסיוע כלכלי
לעיתים קרובות, אפילו מועמדים רציניים בוחרים שלא להירשם לקורס אם הם מגלים ששכר הלימוד גבוה מדי. למעשה, אוניברסיטאות מסוימות מתמודדות עם בעיה זו באופן קבוע. הן מקבלות טפסי בקשה ממועמדים מבטיחים, שבסופו של דבר לא מגיעים להרשמה לאחר שהתקבלו למוסד רק בגלל שאין להם את האמצעים לעמוד בשכר הלימוד של הקורס.
על מנת למנוע זאת, חשוב שהסטודנטים הפוטנציאליים שלכם יקבלו מידע על כל המלגות, הספונסרים ואפשרויות המימון שהאוניברסיטה מציעה. מידע זה יכול להיות כלול בתסריט השיחה שלכם. סטודנטים יוכלו לשאול את הצ'אטבוט שאלות פשוטות לגבי מלגות זמינות וסיוע פיננסי. הצ'אטבוט מסוגל לספק מידע זה, למשוך מסמכים רלוונטיים מהאתר שלכם או לקבל בקשה להמשך טיפול בשאלות ספציפיות.
גם כאן בוט הוואטסאפ שלך יכול גם להעביר את השיחה ליועצי הלימודים או מחלקה רלוונטית בכל שלב כשהסטודנט צריך עזרה נוספת, ויועץ הלימודים יכול להשאיר את השיחה פתוחה ככל שצריך.
4. בוט וואטסאפ מציע הצצה לחיים הסטודנטיאליים
השלב האחרון במשיכת סטודנטים פוטנציאליים להרשמה באוניברסיטה שלכם כולל היכרות שלהם עם אורח החיים בקמפוס. סטודנטים חדשים יכולים להרגיש מאוימים על ידי קמפוסים של אוניברסיטאות והעובדה שיש להם כל כך הרבה דברים ללמוד ולהכיר מחמירה את המצב לעיתים קרובות.
במקרים כאלו, העובדה שכל מידע בסיסי שהם יצטרכו זמין להם בכל שעות היממה, בחלון צ'אט פשוט באתר או באפליקציה שלכם, יכולה לעודד אותם להשלים את תהליך ההרשמה ולמנוע מהם לנשור. כך הסטודנטים גם מצוידים עם מידע בסיס על הקמפוס עוד לפני שהסמסטר מתחיל.