TOPICS: צ'אטבוט לתמיכה   צ'אטבוט לשירות   בוט לוואטסאפ    מגמות צ'אט בוט   

בוט וואטסאפ לשירות לקוחות – ארבעת האתגרים החשובים ביותר בשירות לקוחות, וכיצד לפתור אותם בעזרת בוט



בוט לוואטסאפ לשירות לקוחות מאפשר לעסקים להתגבר על מספר אתגרים, ואפילו להפוך אותם להזדמנויות ליצירת לידים וצמיחה.

לקוחות התרגלו לצפות ללא פחות מהטוב ביותר מהעסק איתו הם נמצאים באינטראקציה – המוצרים הטובים ביותר, חוויית המשתמש הנוחה ביותר וסטנדרט שירות הלקוחות הגבוה ביותר. השגת השילוש הזה היא לא משימה קלה אפילו לעסקים מבוססים עם ניסיון של שנים. משימה זו הופכת לקשה עוד יותר עבור עסקים חדשים שמנסים להטביע את חותמם. למזלם, צ'אט בוט לשירות לקוחות מטפל לפחות בבעיה אחת מאלו, אולי החשובה ביותר. בואו נבחן כמה מאתגרים אלו.

בקצרה, ההזדמנות לשירות לקוחות להשתמש בבוט וואטסאפ נובעת מהשילוב של פניות מהאתר, וואטסאפ ומקורות אחרים לערוץ וואטסאפ אחד. בתוך השיחה, הבוט יכול לספק תשובות ראשוניות למגוון רחב של שאלות, ולשלוף פרטי שירות ממערכות חיצוניות (כגון מצב הזמנה). הבוט יכול להיות מתוכנן כך שמשתמשים שזקוקים לעזרה אנושית יועברו במהירות לנציג המתאים.

- שליחה וקבלה של תמונות ומסמכים: היכולת לשלוח ולהוריד מסמכים ותמונות משפרת את השירות.
- תמיכה זמינה תמיד: היכולת לתקשר בוואטסאפ בכל זמן מסייעת להיות נגישים ללקוחות בכל שעה.
- היסטוריית שיחות וגישה למידע חיצוני: נציגי שירות יכולים לראות את היסטוריית השיחות ולשלוף מידע מה-CRM, מה שמייעל את השירות.
- מעקב אחרי פניות: ניתן לעקוב אחרי פניות ולבקש משוב לאחר פתרון הבעיה.
כל אלו מסייעים לשיפור חוויית הלקוח, חיסכון בזמן, ושיפור שביעות הרצון מהשירות. השימוש באופציות השונות תלוי בהעדפות של כל חברה ובמה שמביא לה- את ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה (ROI).


צ'אט בוט לשירות לקוחות

בוט לוואטסאפ מול הפופולאריות הדועכת של אפליקציות הסלולר


עד לא מזמן, כל העסקים המודרניים בעלי הנוכחות ברשת שקלו את הרעיון של בניית אפליקציה סלולרית על מנת למשוך לקוחות נוספים. מצב זה השתנה בשנת 2016, כאשר כמות הורדות האפליקציות בעולם התחילה לרדת. מאז, השימוש באפליקציות האינטרנט הפך לקצר יותר, ויותר לקוחות עוזבים את האפליקציות של השירותים המועדפים עליהם. במקום זאת, אתרים מהירים ורספונסיביים הופיעו כאלטרנטיבה פופולרית יותר.

לא לקח הרבה זמן לצעירים להבין שאתרי אינטרנט המפעילים צ'אט בוט בעברית לשירות לקוחות קלים יותר לשימוש מאשר אפליקציה סלולרית בה הם משרתים את עצמם. נניח ולקוח מתעניין ברכישת טלפון חדש אבל קיימות אצלו ספקות קטנות אך מאוד ספציפיות לגבי המוצרים. הוא יכול לבזבז זמן בהורדה וניווט בין אפליקציות מסחר מקוון על מנת לפענח את הדברים בעצמו, או שהוא יכול לפתוח את הדפדפן, להיכנס לחנות הרשת המועדפת עליו ולשאול את הצ'אט בוט שאלה פשוט כגון "האם [טלפון] תומך ברשתות בינלאומיות?"

והצ'אט בוט יענה באופן מיידי.

צ'אט בוט: "[טלפון] מותאם לשימוש ב[מדינה] ותומך בכל רשתות GSM. הוא לא תומך ברשתות CDMA. אנא פנה לספק הסלולר שלך על מנת לבדוק אם הוא משתמש ברשת GSM או CDMA. על מנת לבחון טלפונים התומכים ב-CDMA לחצו כאן."

בוט לוואטסאפ והגברת התחרות


בימינו לכל לקוח ממוצע יש גישה למקורות מידע רבים לגבי כל מוצר, וגם לאינספור שירותים מקוונים המציעים את אותו המוצר. ככל שהלקוחות הופכים למודעים יותר, עסקים רבים ברחבי העולם צריכים להתמקד באלמנטים מעבר לאיכות, מגוון ומחיר המוצרים. בסביבה המסחרית התחרותית של ימינו, עסקים צריכים להציע את הרמות הגבוהות ביותר של שירות לקוחות בשביל להישאר בחיים.

על מנת להיות מסוגלים לענות על דרישות הלקוחות, עסקים מודרניים צריכים לספק חוויית משתמש חלקה, מובנת ומותאמת אישית באתרי האינטרנט שלהן. בניית צ'אט בוט לשירות לקוחות היא הדרך הפשוטה והיעילה ביותר ליעד הזה. על ידי הפעלת צ'אט בוט לשירות לקוחות, בתי עסק יכולים להיות זמינים ללקוחות שלהם 24 שעות ביממה, להשאיר רושם ראשוני מעולה ולהניח את היסודות לשירות לקוחות יעיל וזמין.

בוט לוואטסאפ למתן שירות לקוחות "בלתי נשכח"


עסקים צעירים בשוק התחרותי של ימינו לא יכולים להרשות לעצמם לעצור ברושם ראשוני טוב. הם חייבים לעמוד בקצב של התחרות על ידי שיפור מתמיד של רמת שירות הלקוחות שלהם. הדבר דורש עבודה רבה במעבר על הקלטות של שיחות תמיכה וקריאת דואר אלקטרוני, ופתרון הבעיות עליהן מדווחים הלקוחות. זה כולל גם אימון מתמשך של צוות התמיכה, על מנת שימשיכו לספק עזרה ממוקדת ומותאמת אישית. לעסק קטן או סטארט-אפ, המחיר של פעילויות אלו יכול לצאת משליטה מהר מאוד.

עסקים צעירים אשר יוצרים צ'אט בוט לשירות לקוחות חוסכים בהוצאות האלו כבר מההתחלה, כמו גם בזמן שלוקח לשפר את רמת שירות הלקוחות. צ'אט בוטים לומדים מהר. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעדכן את תסריטי השיחה שלהם והבינה המלאכותית תטפל בשאר. מעבר לכך, צ'אט בוט לא ישכח או ישנה את מה שהורתם לו לעשות, מה שמאפשר לכם להמשיך להתקדם ולשפר את החוויה שאתם מציעים ללקוחותיכם.

בוט לוואטסאפ ותקשורת עם הלקוחות במטרה לחזק את המותג


חברות מובילות בכל העולם התחילו לבנות ולהפעיל תכניות נאמנות ללקוחותיהם. המטרה של תכניות אלו היא לתקשר עם לקוחותיהם ולזהות בעיות בהן יכול להיות שהלקוחות ייתקלו. זיהוי בעיות אלו בשלב מוקדם במערכת היחסים עם הלקוח מאפשר לחברות לעבוד על שיפור שביעות הרצון וחיזוק המותג שלהן. כשמעצבים אותן נכון, תכניות נאמנות יכולות להשיג את המטרות שלהן בטווח זמן קצר מאוד. אך בשיתוף עם פיתוח צ'אט בוט לשירות לקוחות, הן יכולות להגיע לרמה חדשה של יעילות.

צ'אט בוט לשירות לקוחות יכול לעבוד יד ביד עם תכניות נאמנות לקוחות. הוא יכול להדריך ולייעץ ללקוחות כיצד לנצל התכניות האלו בצורה הטובה ביותר, כשהוא משתמש באותו פורמט שיחה שמצליח כל כך לעודד אנשים לבצע פעולות. לדוגמה, בואו נניח שאלינור, לקוחה בחנות תכשיטים, קיבלה מייל לגבי מאזן נקודות הנקודות שלה באתר. היא נכנסת לאתר החנות לבדוק את המוצרים החדשים. הצ'אט בוט של האתר יכול לפנות אליה עם הודעה כגון:

"היי! כלקוחה חוזרת שלנו תוכלי לרכוש את העיצובים החדשים שלנו עם הנחה של עד 15%. אנא בחרי אפשרות על מנת להתחיל." [ספר לי עוד] [מאזן הנקודות שלי] [לפדות עכשיו] [שדרוג החשבון] [שאל שאלה]

כל מה שאלינור צריכה לדעת על תוכנית הנאמנות נמצא כעת על המסך שלה. השיחה לא פוגעת ברושם שהיא מקבלת מחנות התכשיטים ולכן מחזקת את חוויית המותג.




קבלו יותר לידים ומכירות עם הצ'אט בוט של וירטואל ספיריטס

  להתחיל עכשיו בחינם   צרו קשר עם מומחה





×