TOPICS:
צ'אטבוט למסחר מקוון צ'אטבוט ללידים ai בוט וואטסאפ רעיונות צ'אט בוט
בוט וואטסאפ למסחר מקוון – 6 דרכים בהן תוכלו להגביר את המכירות ברשת בעזרת צ'אט בוט למסחר מקוון
בימינו, יותר ויותר אנשים פונים לצ'אט בוטים למסחר מקוון בשביל לממש את צרכי הקניות שלהם. מספר המבקרים באתרי מסחר מקוון הולך ועולה וצ'אט בוט מתאים יכול לספק לכם שירות איכותי ויעיל ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. עם שירות טוב יותר, תעלה גם כמות המכירות שלכם.
בוט וואטסאפ למסחר מקוון מאפשר לבעלי עסקים לספק שירות מקוון למספר גבוה של לקוחות בו זמנית. שירות זה יכול לעזור בהגברת כמות המכירות ברשת על ידי אספקת תשובות מידיות לשאלות הגולשים, הסרת מכשולים, הגברת המוטיבציה ופתירת בעיות ברשת. שימוש נכון בערוץ הווטסאפ יכול בנוסף להועיל לחנות במספר דרכים: חיבור קמפיינים מפייסבוק ישירות לבוט הווטסאפ, העברת לידים איכותיים לאנשי מכירות, ומעקב אוטומטי לחימום לידים או שמירה על קשר עם לקוחות עבר. כל זה עוזר להגדיל את המכירות, לשפר את שביעות רצון הלקוחות, ולהפוך את תהליך המכירה ליעיל יותר.
אספנו בשבילכם שישה טיפים לכתיבת תשובות לצ'אט בוט שלכם, אשר יעזרו לכם להגביר את המכירות המקוונות שלכם.
טיפ צ'אט בוט מספר 1 – למדו משאלות אמיתיות של מבקרים
אתר מסחר מקוון דומה מאוד לחנות אמיתית – אנשים נכנסים לחנות, עוברים על המדפים ובוחנים את המוצר בו הם מעוניינים. בזמן שבחנות אמיתית תוכלו לגשת ללקוח ולדבר איתו, באתר האינטרנט שלכם אין לכם דרך לדעת מה המבקרים שלכם מחפשים, אילו שאלות יש להם ומה מונע מהם לבצע את הרכישה.
צ'אט בוט לאתר למסחר מקוון בפניכם עולם חדש של מידע לגבי הלקוחות שלכם. מידע בו תוכלו להשתמש על מנת לשפר את תסריטי הצ'אטבוט שלכם ואת תהליך המכירה. בדיוק כמו נציג מכירות בחנות, הצ'אטבוט שלכם פונה למבקרי האתר שלכם ומציע עזרה. כאשר תקראו את שיחות הצ'אטבוט עם מבקרים אמיתיים באתר שלכם, תוכלו לגלות עליהם מידע רב.
השתמשו במידע זה על מנת להתאים את התסריטים של הצ'אטבוט שלכם, להוסיף תשובות חדשות לשאלות שנשאלו על ידי הלקוחות ולעדכן תשובות קיימות על מנת לפשר ביצועים. השתמשו במילים וניסוחים בהם השתמשו מבקרי האתר בתשובותיכם על מנת לעזור ללקוחות למצוא את התשובות בקלות.
טיפ צ'אט בוט מספר 2 – הוסיפו תשובות ועצות אמיתיות ובעלות ערך
בעלי אתרי אינטרנט רבים מניחים שהעובדה שהצ'אטבוטים הם רובוטיים, כך גם צריכות להיות התשובות שלהם. אבל העובדה שהצ'אטבוט שלכם אוטומטי לא אומר שהוא לא אמיתי. כאשר לקוח פוטנציאלי מבקר באתר שלכם, הוא כבר מעוניין במוצר שאתם מוכרים, כל מה שהוא צריך זה מידע אמיתי לגבי המוצר ולקבל תשובות לשאלות שלו.
כאשר תבחנו את איש המכירות הטוב ביותר שלכם, תגלו שכל תשובה שהוא נותן ללקוח מקדמת את המכירה. השתמשו בצ'אטבוט למסחר מקוון על מנת לספק טיפים ועצות ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. אנשים אוהבים לקנות ממקצוענים, ועל ידי אספקת עצות לגבי המוצרים שלכם אתם בונים אמון אצל לקוחותיכם ומציגים את עצמכם כמקצוענים. כדאי שתוודאו שהתשובות שכתבתם עוזרות ללקוחות שלכם על ידי קריאת השיחות בצ'אט ושיפור התשובות בהתאם.
טיפ צ'אט בוט מספר 3 – הסרת מכשלים בעזרת פתרונות מדויקים
שאלות מסויימות שעולות בפני הצ'אטבוט שלכם הן תוצאה של בעיות אמיתיות שקיימות אצל מבקרי האתר. שאלו אלו מעכבות את תהליך המכירה וללא תשובה מדוייקת, תהליך המכירה תקוע. על ידי אספקת תשובות מדויקות שמסירות מכשולים אלו, תוכלו למנוע הזנחה של סל הקניות.
לדוגמה: מבקר ששואל "האם אתם שולחים למדינות אחרות בעולם? או "האם ההחזר הוא על 100% מהסכום?". אנשים לא ירכשו ללא תשובות לשאלות אלו, לכן זה התפקיד שלכם לספק את הפתרונות המדויקים האלו.
טיפ צ'אט בוט מספר 4 – השתמשו במגוון תשובות על מנת להגביר מוטיבציה
כפי שאמרנו, אנשים אוהבים לקנות ממקצוענים. השתמשו בצ'אט בוט למסחר מקוון על מנת להציג את עצמכם כמקצוענים. כאשר אדם מעוניין לרכוש טבעת אירוסין, הוא פונה למומחה לטבעות. המומחה ישאל אותו שאלו על מנת למצוא את הטבעת הטובה ביותר בשבילו. תהליך זה בונה אמון אצל הלקוח שהמומחה יכול למצוא את הפתרון הטוב ביותר לצרכיו. אנשים אוהבים לקבל עצות אישיות, הם רוצים לקנות ממומחים ולהיות מעודדים מהרכישה.
לדוגמה: מבקר שואל את הצ'אטבוט שלכם "האם אתם מחזיקים טבעות אירוסין?" או "אני רוצה לקנות טבעת אירוסין". תוכלו להגיב במגוון תשובות על מנת להגביר את המוטיבציה של הקונה וגם לקדם את עצמכם כמומחים:
"איך לבחור טבעת אירוסין?"
"איזה יהלום כדאי לבחור?"
"מה היא הייתה בוחרת?"
"איזה סכום עליי להוציא על טבעת אירוסין?"
"האם יש הנחות על טבעות אירוסין?"
שאלו מסוג זה יספקו ערך ללקוחות הפוטנציאליים שלכם ויגרמו להם לשים לב למוצרים שלכם, מה שיגדיל את המוטיבציה שלהם לרכוש ממכם.
טיפ צ'אטבוט מספר 5 – תשובות מקצועיות, קצרות ויעילות
אף אחד לא אוהב לקבל הרצאה שלמה בתור תשובה. בעלי אתרים מסויימים רוצים לדחוף את המסר שלהם ללקוחות ולכן שופכים מידע רב בתשובות של הצ'אטבוט שלהם. גישה זו יכולה להיות טובה לבלוג או לעמודי נחיתה, אבל תשובות ארוכות אלו ליוצרות תקשורת עם לקוחות פוטנציאליים.
צ'אטבוט בעברית למסחר מקוון מאפשר לכם לנהל שיחה עם הלקוחות ולא להעמיס עליהם מידע. תשובות מקצועיות, קצרות ויעילות הכרחיות על מנת להגביר מכירות.
כאשר תקראו את שיחות הצ'אטבוט שלכם עם לקוחות אמיתיים, תוכלו לזהות בקלות את השאלות והנקודות שמעוררות את עניין הלקוחות. התרכזו בנקודות אלו על מנת למצוא את הטקסט הטוב ביותר על מנת שיהיה מקצועי, קצר ויעיל.
טיפ צ'אטבוט מספר 6 – שיפור תמידי בעזרת פידבק והצלחות
כל בעל אתר אינטרנט מודע לעובדה שהוא צריך לבדוק את ביצועי הקמפיינים הממומנים שלו, עמודי הנחיתה שלו וגוגל אנליטיקס.
צ'אט אוטומטי למסחר מקוון מספק לכם עולם שלם של מידע לגבי התנהגות המבקרים באתר. אתם מקבלים מידע זה במילים של הלקוחות עצמן, כך שהוא יעיל ביותר.
כאשר תקראו את שיחות הצ'אטבוט שלכם, קראו גם את השיחות שלא הובילו למכירה – זה יעזור לכם להבין מה השתבש בשיחה. השתמשו במידע זה לא רק על מנת להוסיף תשובות אלא גם כדי לשכתב תשובות קיימות אשר לא מביאות לתוצאות רצויות.
תנו ללקוחותיכם לשלוח פידבק על תשובותיכם. פידבק זה יעזור לכם להבין אילו תשובות הלקוחות מחפשים וכיצד לשפר אותן. השתמשו בצ'אטבוט למסחר מקוון על מנת להשיח מידע חשוב נוסף כגון העמודים בהם יש לצ'אטבוט את יחס ההמרה הטוב ביותר, העמודים בהם התנהלו רוב השיחות שלא הובילו למכירה והשאלות הנפוצות ביותר.
צ'אטבוטים מוצלחים למסחר מקוון משתמשים במידע הזה על מנת לשפר את ביצועיהם באופן שוטף. תוכלו להשתמש במידע זה גם לעיצוב האתר שלכם, עיצוב המוצר או אסטרטגיית החברה.