TOPICS:
צ'אטבוט לעסקים אופטימיזציה של צ'אט בוט
צ'אטבוט לעורכי דין - 4 סיבות מדוע משרדי עורכי דין צריכים להוסיף צ'אטבוט לאתר שלהם
תחום המשפט, הרווי בטרמינולוגיה מבלבלת ומורכבת לא מתאים לכולם.
עם זאת, עורכי דין כיום לא יכולים עוד להסתמך על המומחיות הייחודית שלהם בעניינים אותם כלל הציבור מתקשה לפענח. בדומה לעסקים מודרניים אחרים, משרדי עורכי דין כיום צריכים לקחת את הצעדים המתאימים על-מנת להבטיח שהם מושכים ומשמרים את תשומת הלב של קהל היעד שלהם.
צ'ט בוט לעורכי דין מסייע לעשות זאת. היום נעבור על מספר סיבות חשובות מדוע אתם, כמשרד עורכי דין, צריכים צ'אטבוט באתר שלכם.
1. צ'אטבוט לעורכי דין מסייע לכם לבסס את הנישה שלכם.
ישנה בעיה נפוצה שכל עורך דין אשר בילה מעט זמן בתחום נתקל בה - אנשים מתקשרים למשרד ומבקשים שירותים משפטיים אותם המשרד אינו מספק. למען הדוגמה, נניח שאתם עורכי דין לענייני גירושין, ומישהו מתקשר למשרדכם ומבקש עזרה עם דו"ח תנועה. פקידת הקבלה שלכם תיידע אותו בנימוס שהבעיה שלו לא נופלת תחת תחום מומחיותכם. לאורך זמן, טיפול ביותר מדי שיחות שכאלו יכול להוביל לבזבוז ניכר של זמן. הפיתוח של צ'אטבוט לעורכי דין מציע פתרון בעניין.
על-ידי בניה של
צ'אט בוט מומלץ לעורכי דין, משרדי עריכת דין מסוגלים להקציב משימות אדמיניסטרטיביות חזרתיות לפקיד הקבלה הווירטואלי שלהם, הידוע גם כצ'אטבוט שלהם. נניח שאותו אדם שהזדקק לעזרה עם דו"ח התנועה מבקר באתר שלכם. הצ'אטבוט שלכם מברך אותו באופן ידידותי ומציע לעזור.
צ'אטבוט: "ברוך הבא למשרד עורכי דין אבגד. במה אוכל לעזור לכם?"
מבקר: "במה מתמחה משרד עורכי הדין אבגד?"
צ'אטבוט: "כאן במשרד עורכי הדין אבגד, השותפים והעמיתים מתמחים בדיני משפחה. אנו מסייעים ללקוחותינו בעניינים הנוגעים בין השאר לגירושין, ירושה ודיני נכסים. ביכולתכם לחקור את ההתמחויות שלנו בתפריט שמתחת."
מבקר: "אני זקוק לעזרה עם דו"ח תנועה."
צ'אטבוט: "לצערנו איננו עוסקים בתיקים של דיני תעבורה. במידה ותזדקק לסיוע בעניין אשר נופל תחת תחום המומחיות שלנו, נשמח להבין את בקשתך ולקבוע פגישות ייעוץ עם אחד מעורכי הדין שלנו."
כך המבקר מקבל מסר ברור ומיידי לגבי מה שמציעה החברה ופונה לחפש משרד עורכי דין אחר. למעשה, רק לידים אמיתיים מועברים הלאה למשרדכם, והיומן שלכם מציג אך ורק פגישות עם לקוחות איתם תרצו לעבוד. צוות המשרד שלכם ירוויח יותר זמן אותו ישקיעו בהתמקדות במשימות חשובות כמו ניירת ומחקר משפטי.
2. צ'אטבוט לעורכי דין יכול לפשט מידע משפטי עבור המבקרים באתר שלכם.
כחברת עורכי דין, רוב הסיכויים שלאתרכם יש דפים על גבי דפים של מידע על עניינים משפטיים, חוקים ותקנות, תיקים בולטים וכו'. וזה לא דבר רע כשלעצמו. מקצוע המשפט הוא כזה שמסתמך על מגוון רחב של מידע. אך אוצר המילים המשפטי אינו טבע שני עבור לקוחותיכם כמו שהוא עבורכם. הלקוחות יכולים להיבהל ממסמכים משפטיים ארוכים. עם זאת, הצ'אט בוט לעורכי דין שלכם יכול להקל עליהם את הדברים במעט.
על-ידי בניה של
צ'אט בוט בעברית לעורכי דין עבור אתר האינטרנט שלכם, תוכלו להבטיח שהמהות של התוכן בבלוגים או באתרים שלכם תגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלכם. בהמשך לדוגמה האחרונה של דיני גירושין, נניח שמישהו הגיע לאתר האינטרנט שלכם ומצא מספר מאמרים על דיני גירושין בבלוג שלכם. בזמן שקרא את אחד המאמרים, הם מתחילים להיתקל במושגים שאינם מבינים. הם רואים סמל בפינת הדף שאומר "צרו איתנו קשר!"
והם מחליטים לעשות זאת.
מבקר: "מה המשמעות של שימוע?"
צ'אטבוט: " שימוע הוא הליך שבו ניתנת הזדמנות לאדם, לפני קבלת החלטה משמעותית בעניינו, להשמיע את טענותיו בעניין זה בפני הגורם המחליט, כדי שישנה את ההחלטה המתגבשת."
כמובן שהאורח יכול היה פשוט לחפש בגוגל את המונח, אך זה פשוט יותר כשיש מקור של מידע משפטי נקודתי בדיוק מעבר לפינה. בנוסף, הצ'אטבוט לעורכי דין שלכם מתפקד כתחנה יחידה עבור כל דבר לו המבקר עשוי להזדקק מהאתר שלכם. לדוגמה, הם עשויים לשאול שאלה כמו "אני עובר למדינה חדשה. האם אצטרך להגיש בקשה לגירושין משם או מהמדינה הנוכחית שלי?"
והצ'אטבוט ישלוף את המידע מהתוכן הקיים שלכם ויציג אותו בחלון הצ'אט.
3. צ'אטבוט לעורכי דין יכול להשתמש בהצלחה בתוכן הקיים אצלכם.
בהמשך לדברים בסעיף הקודם, בניית צ'אט בוט לעורכי דין היא דרך מצויינת להשתמש בתוכן שכבר קיים באתר. במהלך הקריירות שלהם, עורכי דין מייצרים תוכן רב למשרדים שלהם. תוכן אשר יכול להיות שימושי ביותר ללקוחות הפוטנציאליים של המשרדים. הצ'אטבוטים הטובים ביותר למשרדי עורכי דין מסוגלים לסרוק את התוכן הקיים – מאמרים, בלוגים, סרטוני מידע, חדשות וכו' – ולהוציא תקצירים שימושיים אשר יובאו בפני אנשים שמבקרים באתר בחיפושם אחר עזרה משפטית. תהליך זה דורש מאמץ מינימלי על מנת לייצור תוכן מאפס. זוהי אחת הסיבות העיקריות לכך שפיתוח צ'אטבוטים התברר כברכה למקצועות התלויים בתוכן כגון משפטים.
4. אתם משיגים מידע ממקור ראשון על מה רוצים הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.
בתור משרד עורכי דין, העברת מידע ללקוחותיכם אינה הסיבה היחידה ליצירת צ'אטבוט. צ'אטבוט לעורכי דין גם מעביר מידע אליך. התיעוד של אינטראקציית הצ'אטבוט עם מבקרי האתר שלכם מכיל מידע ממקור ראשון על הדרישות וההעדפות של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. בהמשך תוכלו לחקור את התיעודים האלה ולערוך או להוסיף לאתר שלכם תוכן על-מנת להפוך אותו ליותר רלוונטי עבור הלקוחות אותם קיוויתם למשוך.
לדוגמה, אם תבחינו במקרים חוזרים של אורחים ששואלים "האם יש לכם עורכי דין לענייני עבודה?", ייתכן וזה אומר שהשירותים שמציעה החברה אינם בולטים לעין עבור לקוחותיכם הפוטנציאלים.
תוכלו גם לנתח היסטוריות צ'אט ולמצוא נושאים מעניינים עבור פוסט חדש בבלוג שלכם. שאלה כדוגמת "האם המעסיק שלי לשעבר יכול לתבוע אותי על נזקים ב[סיטואציה X]?" יכולה לתת לכם רעיונות למאמר חדש אותו הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ירצו לקרוא.
פיתוח של צ'אטבוט לעורכי דין עומד לשנות פרקטיקות משפטיות בעתיד הקרוב. גלו כיצד ליצור צ'אטבוט עבור האתר שלכם על-ידי יצירת קשר איתנו כאן.