TOPICS:
צ'אטבוט לשירותים פיננסיים מגמות צ'אט בוט
צ'אט בוטים לסוכנות ביטוח - כיצד צ'אט בוט יכול לעזור לסוכנות שלכם להותיר חותם על הלקוחות
בהינתן היתרונות שמציע
צאט בוט לאתר סוכנות ביטוח, הדרישה ההולכת וגדלה לפיתוח צ'אט בוטים לא מפתיעה.
לתעשיית הביטוחים התבסס מוניטין של תעשיה לא מזמינה ומלאה בבירוקרטיה מבלבלת. אבל דבר פשוט כמו שימוש בצ'אט בוט לאתרי הבית של סוכנויות ביטוח יכול לשנות את הרושם הזה.
צ'אט בוט לביטוח פונה לקהל היעד שלכם.
אם יכולתם לתאר את הפרופיל של רוכש ביטוח, רוב הסיכויים שהוא יהיה אדם מהדור הצעיר. בין אם זה ביטוח חיים, בריאות, דירה או רכב, סביר להניח שהלקוחות שלכם הם צעירים. לכן הנוכחות המקוונת של הסוכנות שלכם, אתר האינטרנט או האפליקציה, חייבים לדבר אל צרכיהם ולעמוד בציפיותיהם.
מה קורה כאשר תומר, שרוכש ביטוח לראשונה בשנות ה-20 המאוחרות או ה-30 המוקדמות לחייו, מבקר באתר שלכם בפעם הראשונה?
רוב הסיכויים הם שלתומר כבר יש דעה קדומה על סוכנויות הביטוח. הוא מצפה מהאתר שלכם להיות אוסף של מידע יבש שהוא יאלץ לקרוא על מנת לפענח באיזה ביטוח בריאות להשקיע.
אך כאשר הוא מבקר באתר שלכם, תומר מגלה שהוא מציע את אותה חוויה שמציע אתר הקניות המקוון החביב עליו. הוא יופתע לטובה.
"שלום!", יפנה הצ'אט בוט באתר שלכם לתומר. "ברוכים הבאים לביטוחי אבג. כיצד אוכל לעזור לך היום?"
תומר מכיר את הגישה הזו. הוא יודע איך לקבל תשובות ולנווט בין אפשרויות בחלון הצ'אט. קיים סיכוי גבוה שהוא ידבר עם הצ'אט בוט לגבי הדרישות שלו, במקום לצלול אל תוך מסמכי הפוליסות בעמודי האתר שלכם. במילים אחרות, בעזרת
צ'אטבוט בעברית לסוכנויות ביטוח יש סיכוי גבוה יותר שתומר יהפוך ממבקר שגרתי לליד ואז ללקוח.
צ'אט בוטים לסוכנויות ביטוח מפשטים את המידע המסובך בעזרת מענה לשאלות נפוצות.
פוליסות ביטוח הן מסמכים ארוכים, עם אינספור פריטים, תנאים והגבלות. הצ'אט בוטים הטובים ביותר לאתרי סוכנויות ביטוח יכולים לנתב את כל זה לפיסות מידע קטנות יותר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. בואו נמחיש זאת על ידי הדוגמה שדיברנו עליה קודם, בה תומר פותח בשיחה עם הצ'אט בוט:
תומר: "אני מחפש ביטוח בריאות."
צ'אט בוט: "אשמח לעזור לך למצוא פוליסה שמתאימה לצרכים שלך. אנא לחץ על קבוצת הגיל אליה אתה משתייך:"
תומר לוחץ על "26-35".
צ'אט בוט: "אנא לחץ על כל מצב רפואי קיים שנכון לגביך מתוך הרשימה."
תומר עושה זאת.
צ'אט בוט: "האם אתה מעשן?" (כן/לא)
תומר: "לא."
צ'אט בוט: "האם אתה צורך אלכוהול?" (כן/לא)
תומר: "כן."
צ'אט בוט: "אנא בחר מתוך הרשימה את המצבים הרפואיים שנכונים לגבי בני המשפחה שלך."
תומר עושה את זה.
צ'אט בוט: "האם אתה מחפש פוליסה שתכסה גם את ההוצאות הרפואיות של בני משפחתך?" (כן/לא)
תומר בוחר באפשרות המתאימה.
צ'אט בוט: "תודה על המידע! יש לנו מספר פוליסות שמתאימות לך. תוכל בבקשה לשתף את כתובת הדואר האלקטרוני שלך על מנת שאוכל לשלוח לך את הפרטים? תוכל לחזור אליי עם שאלות בכל זמן שתרצה."
תומר מקבל דואר אלקטרוני עם הפוליסות המתאימות. בהתאם להעדפות שלו, הוא יכול לבחור את הפוליסה המתאימה ביותר לתקציב שלו, או שהוא יכול לשאול את הצ'אט בוט שאלות נוספות כגון: "האם פוליסה אבג מכסה גם טיפולי שיניים?"
אתם יכולים ליצור
צ'אט בוט מומלץ שעונה לשאלות נפוצות לגבי פוליסות הביטוח שלכם בעצמו, ולקשר לידים לסוכנים שלכם לשאלות מסובכות יותר.
צ'אט בוטים לסוכנויות ביטוח הופכים את שירות הלקוחות לטוב יותר.
עם צ'אט בוט בעל בינה מלאכותית, הלקוחות שלכם יזכו בעוזר וירטואלי שנמצא במרחק קריאה. אם הם רוצים להגיש תביעה, לקבל עדכון על תביעה קיימת, לשאול שאלה על פוליסה, לשדרג פוליסות או לקבל איזושהי תמיכה, כל מה שהם צריכים לעשות זה לדבר עם הצ'אט בוט. בנוסף, הם יקבלו אזכורים לפני תשלום כל פרמיה, ועדכונים לגבי הפוליסות החדשות כאשר מגיע הזמן לחדש את הנוכחית שלהם.