TOPICS:
צ'אטבוט לאוניברסיטאות בניית צ'אטבוט
צ'אט בוט לאוניברסיטה - כיצד צ'אט בוטים יכולים לעזור למוסדות השכלה גבוהה?
הודות לצ'אט בוט לאוניברסיטה, אוניברסיטאות ומכללות מצליחות לתמוך במבקרים וסטודנטים בכל שעות היממה, ללא קשר לשעות הפעילות או כמות התנועה באתר.
בינה מלאכותית היא מזמן לא אופנה חולפת. היא הוכיחה את עצמה באינספור תחומים ותחום ההשכלה הגבוהה הוא אחד מהם. צ'אט בוטים הם היום מחזה נפוץ באתרי הבית של אוניברסיטאות מובילות.
אך זו רק ההתחלה.
צ'טבוט לאוניברסיטה הופך לחסר תחליף בזכות היכולת שלו לספק יתרונות אמיתיים ומדידים למכללות והאוניברסיטאות שמפעילות אותו.
בואו נבחן כמה מיתרונות אלו.
הצ'אט בוט מגייס סטודנטים חדשים:
סטודנטים מחפשים מכללה או אוניברסיטה ספציפית ללמוד בה בגלל מסלול הקריירה הספציפי שהם מתכננים לעצמם. הם לא בדיוק "קונים" מוצר שבו ישתמשו מספר חודשים או שנים. הם מבצעים החלטה בנוגע לחיים שלהם.
לכן כאשר משה, שכרגע סיים תיכון ומתעניין מאוד ברובוטיקה, מבקר באתר הבית של המכללה שלכם, עולות לו שאלות רבות. הוא לא רוצה לקרוא פיץ' מכירתי, הוא רוצה לקבל תשובות שיעזרו לו להחליט אם הקורסים במכללה או באוניברסיטה שלכם יתאימו לו מבחינה מקצועית וכלכלית.
אם אתם מפעילים
צ'אט בוט לאתר האינטרנט שלכם, המשימה של משה הופכת להיות קלה הרבה יותר. במקום לקרוא את כל המידע על כל הקורסים שאתם מציעים, הוא יכול פשוט לשאול את הצ'אט בוט שאלות כגון:
"מהו קורס הרובוטיקה הקצר ביותר שאתם מציעים?"
"מה ההבדל בין [קורס א'] לבין [קורס ב']?"
"האם [קורס א'] כולל התמחות?"
או אפילו משהו כמו "האם אני עומד בדרישות של אחת מהמלגות שלכם?"
תהליך החיפוש של משה הופך כך לקל ומהיר הרבה יותר. וזה מה שדור ה-Z, התמיד מחובר ובעל כישורי המולטי טאסקינג, מחפש. חוויית המשתמש באתר שלכם מעודדת אותו להכניס את האוניברסיטה שלכם לרשימת המועדפים שלו, מה שיגדיל את הסיכוי שלו להירשם.
הצ'אט בוט מבטיח תקשורת תמידית:
בקהילה האקדמית לאחרונה נטבע המונח “בריחת הקיץ”, שמתייחס לתופעה של סטודנטים שכבר נרשמו לקורסים באוניברסיטאות ובסופו של דבר לא מגיעים להרשמה לאחר חופשת הקיץ.
בואו נמשיך בדוגמה של משה. הוא אוהב רובוטיקה ונרשם למקום בקורס. אך הוא גם שוקל עוד אופציות. הוא מוצא מספר מכללות בהם לא מוצעים בדיוק אותם קורסים שמוצעים אצלכם, אך באחת מהן שכר הלימוד נמוך יותר והאחרת קרובה יותר לעיר מגוריו.
כיצד תוודאו שהוא עדיין מעוניין להירשם במכללה שלכם? בעזרת תקשורת. בכל פעם שמשה מבקר באתר האינטרנט שלכם לאחר שהגיש בקשה להרשמה, הצ'אט בוט שלכם יכול לברך את פניו עם “שלום” ידידותי. הוא יכול גם להזמין אותו לבדוק את מצב הבקשה שלו ממש שם בחלון הצ'אט.
“אני אעדכן אותך במצב הבקשה שלך עוד רגע,” הצ'אט בוט שלכם אומר למשה. “אנא הכנס את מספר הבקשה או את כתובת הדואר האלקטרוני איתה נרשמת.”
משה מזין את הפרטים.
“תודה על הפרטים. הבקשה שלך מספר [123] כרגע נמצאת בשלב 2 של הסינון, התשובה תגיע בין 3-5 ימי עסקים. נעדכן אותך בדואר האלקטרוני.”
או שהצ'אט בוט יגיד:
"תודה על המידע. הבקשה שלך עדיין בבדיקה. אנחנו מחכים למכתבי ההמלצה שלך. אם כבר יש לך אותם, גרור את הקבצים לכאן על מנת לחבר אותם לבקשה שלך."
אפילו אחרי שהבקשה של משה תאושר, הצ'אט בוט שלכם יכול לשלוח לו תזכורות לגבי תאריך ההרשמה ותשלום שכר הלימוד. או להזמין אותו לשאול שאלות לגבי חיי הקמפוס, כגון:
"האם מותר להכניס בעלי חיים למעונות?"
או "כמה זמן לוקחת האוריינטציה?"
וכיוצא בזה. תקשורת קבועה שומרת על העניין של הסטודנטים בהרשמה במכללה שלכם, ומבטיחה להם ששאלותיהם יקבלו מענה 24 שעות ביממה, ללא הצורך ביצירת קשר עם מחלקת התמיכה לסטודנטים או עמידה בתורים ארוכים.
יצירת אתר אינטרנט שנגיש לכולם:
הדוגמה של משה ממחישה כמה קל להשיג מידע בשיחה אחד על אחד, במקום לקרוא עמודים שלמים של טקסט או לשלוח מיילים. אבל זה לא הכל. נוכחות הצ'אט בוט מאפשרת לאתר שלכם להיות נגיש יותר לסטודנטים בעלי מוגבלויות.
לסובלים מבעיות ראייה, נקודת תקשורת אחת חלון
צ'אט אוטומטי שמוסר את כל המידע שהם צריכים הרבה יותר קלה לניווט מאשר אתר שלם עם תיקיות ואפשרויות רבות. סטודנטים לקויי ראיה יכולים להשתמש בשיטות הרגילות שלהם ולתת פקודות קוליות במקום להקליד, על מנת לקבל מידע מהאתר שלכם או לבדוק את מצב הבקשה שלהם. כך, השימוש בצ'אט בוטים עוזר לכם למשוך ולתקשר עם מגוון רחב יותר של נרשמים.