TOPICS:
צ'אטבוט למסחר מקוון רעיונות צ'אט בוט
צ'אט בוט למסחר מקוון - איך צ'אט בוטים עוזרים למותגי מסחר מקוון
בדרך כלל כשאנשים שומעים על
צאטבוט לאתר מסחר מקוון, הם חושבים על תוכנה לתגובות טקסט אוטומטיות. אמנם הם לא טועים לחלוטין, אבל הם ממעיטים בערכו של כלי חדשני זה. ככל שעוד ועוד עסקים מפעילים צ'אט בוטים, הם מתחילים להעריך את היכולת האמיתית שלהם לעזור לעסק ולמותג. בשימוש נכון, צ'אט בוטים יכולים להוביל ליתרונות משמעותיים למותג שלכם, כמו איסוף מידע מעודכן ישירות מהמשתמשים, קידום המודעות למותג, ואיסוף מידע על העדפות ובעיות של לקוחות.
אם העסק שלכם עדיין לא הפעיל צ'אט בוט לקידום המותג שלכם, זהו הזמן הנכון לעשות את זה. לפניכם מספר דרכים בהם צ'אט בוטים יכולים להוות יתרון למותג שלכם בשוק הנוכחי:
1. צ'אט בוט עוזר להפוך מבקרים ללקוחות
עם העלייה בדרישה והקבלה של
פיתוח בוטים , עסקים ולקוחות מתחילים להבין את המיומנות שלהם. הצ'אט בוטים הטובים ביותר מאפשרים למותג להגדיל את הנוכחות וההתקשרות באתר על מנת למשוך לקוחות חדשים חדשים. הצ'אט בוט גם מאפשר לשלוח הודעות שיווקיות לכל המבקרים. בהפעלת צ'אט בוט באתר, עסק מקוון יכול להעביר מידע על מוצרים, לקדם מכירות פשוטות, להימנע מתקושרת מסובכת עם בני אדם ולזרז את שירות הלקוחות בקלות רבה, מה שעוזר להפוך את המשתמשים ללקוחות ולהגביר את כלל המכירות של המותג.
2. הצ'אט בוט זמין בכל מקום ובכל זמן
הדבר הכי טוב בצ'אט בוטים היא העובדה שהם לא ישנים. הם עובדים בכל שעות היום והלילה, ללא קשר לנסיבות. יתרה מכך, הם מהירים ויעילים, בעיקר כאשר לקוח שולח הודעה לצ'אט בוט הממותג שלכם. מהצד השני, הלקוחות מקבלים תשובות מהירות ושימושיות. נוכחות בכל שעות היממה יכולה להגביר באופן משמעותי את המעמד של המותג שלכם בשוק.
3. אוטומציה של שירות הלקוחות בעזרת הצ'אט בוט
צ'אט בוטים קידמו את שירות הלקוחות האוטומטי באופן ניכר. מחקרים הראו שעד 80% משאלות הלקוחות בכל תעשיה נוטות לחזור על עצמן. משמעות הדבר היא שצ'אט בוט פשוט יכול להתמודד עם רוב האינטראקציות עם הלקוחות בקלות, ולהפנות בעיות מסובכות יותר לנציג אנושי.
השימוש בצ'אט בוט מאפשר לכם להחליט באילו מקרים להפוך את שירות הלקוחות לאוטומטי לחלוטין, ובאילו נקודות להוסיף נגיעה אנושית. פעולה זו לא רק משפרת את היעילות שלכם, אלא גם מצמצמת את זמני ההמתנה וטעויות בהעברת הלקוח מנציג לנציג.
4. תקשורת בין החברה ללקוח דרך הצ'אט בוט
צ'אט בוטים יעילים מאוד בכל מה שנוגע לתיעוד השיחות בין החברה והלקוח. הם יכולים לשמור התקשרויות באופן אוטומטי, מה שמאפשר לנציג שירות הלקוחות של החברה להעריך את המידע במהירות ולטפל בקשיים של הלקוח באופן טוב וישיר יותר. הם יכולים לקדם את המותג שלכם ולהגביר את המודעות למותג אצל לקוחות פוטנציאליים.
5. הגברת ההשתתפות הלקוחות בעזרת צ'אט בוט
צ'אט בוטים ידועים באפשרויות האינטראקטיביות שלהם. הם מאפשרים למותג לתקשר לא רק עם הלקוחות הקיימים, אלא גם עם משתמשים שיכולים להפוך ללקוחות בעתיד.
במבט ראשון, צ'אט בוט לא נראה כמשהו שיתאים לצרכים של מותג המסחר המקוון שלכם, אבל השימוש בצ'אבטוטים הולך ומתגבר בקרב עסקים מקוונים, והוא מה שעוזר ללקוחות באמצעות מענה על שאלות בדרך נוחה ויעילה יותר. בנוסף, שירות לקוחות משופר וזול בעקבות
מחיר צ'אט בוט נמוך מאוד, מגדיל את הערך של המותג שלכם בשוק ומושך לקוחות חדשים אל המותג. מושך לקוחות למותג שלכם ומגדיל את הערך של המותג שלכם בשוק.