TOPICS:
צ'אטבוט למסחר מקוון צ'אטבוט ללידים מגמות צ'אט בוט
צ'אטבוט למסחר מקוון – כיצד חנויות אינטרנטיות יכולות להגביר את המכירות בעזרת צ'אטבוט?
לא לקח הרבה זמן עד שצ'אטבוט למסחר מקוון הפך מכלי מבטיח ליצירת לידים למאפיין מובהק של אתרי הקניות הגדולים ברשת. הפופולאריות של הצ'אטבוט נובעת מעובדה פשוטה אחת – זה עובד. במשך הזמן, עסקים מקוונים שיוצרים צ'אטבוטים מגבירים את המכירות שלהם, בונים קהילה של לקוחות חוזרים ויוצרים בסיס איתן לצמיחה. אם אתם בעלי עסק מקוון, לפניכם מספר דרכים בהן
פיתוח בוטים למסחר מקוון יכול לעזור לכם לייצר עוד מכירות ולהגביר את ההכנסות.
יצירת "חלון ראווה" מוכר
בשנים האחרונות צ'אטבוטים זכו לעליה מטאורית בפופולאריות. בתחום הקניות ברשת במיוחד, לקוחות מצפים לנוכחות חלון צ'אט שמאויש על ידי בוט עם בינה מלאכותית. מסיבה זו, בניית
צ'ט בוט היא דרך אפקטיבית לעסקים מקוונים חדשים לשים רגל בדלת.
עם אופציית צ'אט באתר, חנות אינטרנטית יכולה להציג ללקוחות הפוטנציאליים חוויה מוכרת בה הצ'אטבוט מקבל את פניהם, עורך איתם סיור בחנות ועוזר להם בקניות. הידיעה שיש צ'אטבוט עם בינה מלאכותית מעבר לפינה שמחכה לעזור להם מבטיחה ללקוחות הפוטנציאליים האלו גישה לשירות יעיל וחוויית קניה ללא טרחה.
צ'אטבוט נותן ללקוחות תשובות בעלות ערך
אנשים אוהבים לקנות ממומחים, בחנויות פיזיות ובחנויות מקוונות כאחד. על מנת להבטיח ללקוחות הפוטנציאליים שלכם שהם בידיים טובות, אתם צריכים לספק להם מידע אמיתי ובעל ערך לפני שהם מבצעים רכישה. מבקרים שכבר מצאו את דרכם באתר שלכם כנראה כבר יודעים מה הם רוצים לקנות. כל מה שהם צריכים זה שמישהו ימלא את כל פערי המידע שיכולים לעצור בעדם מלבצע רכישה. צ'אטבוט למסחר מקוון יכול למלא תפקיד זה, אם תתכנתו אותו לספק מידע לגבי המוצרים והשירותים שלכם בצורת שאלות ותשובות.
צ'אטבוט לומד את הלקוחות שלכם
על מנת לספק ללקוחות הפוטנציאליים שלכם את המוצרים, השירותים ושירות הלקוחות להם הם מצפים, עליכם לדעת מה הם מחפשים כשהם מגיעים לחנות המקוונת שלכם. על ידי הפעלת צ'אטבוט תוכלו לאסוף כמות נכבדת של רמזים לגבי הצרכים וההתנהגות של לקוחותיכם. תמלולי השיחות שלכם ימצאו תבניות מסוימות או אלמנטים חוזרים, שיכולים לעזור לכם לפענח מה חסר בחנות שלכם. לדוגמה, שאלות ותלונות כאלו יכולות להצביע שעליכם להוסיף עוד אפשרויות סינון למנוע החיפוש שלכם:
"לאיזה מהטלפונים האלו יש ביקורות טובות יותר?"
"אני לא מוצא דרך לחפש מוצרים שניתן לשלוח למיקום שלי"
"איך אפשר לסדר את המוצרים לפי צבע?"
"אני מחפש רק תיקי עור."
תוכלו להשתמש בתובנות אלו על מנת לשפר את הפונקציונאליות של האתר, ותמלולי השיחות שתאספו לאחר מכן יראו לכם כיצד הלקוחות מגיבים לשינויים החדשים. בניית צ'אטבוט למסחר מקוון היא דרך בטוחה לדעת אילו שינויים ועדכונים עליכם לבצע קודם על מנת לקבל את הפידבק הטוב יותר (וכנגזרת – יותר עסקים) מלקוחותיכם.
צ'אטבוט מטפל בבעיות לא צפויות בזמן התשלום:
נטישת עגלת הקניות היא אחד האתגרים העיקריים של כל החנויות המקוונות. לרוב, אנשים נוטשים את עגלת הקניות שלהם בגלל שהייתה חסרה להם פיסת מידע קטנה אך חשובה על מנת להיות בטוחים ברכישה. לפעמים הם לא בטוחים שהם מקבלים את המוצר הטוב ביותר ביחס למחיר. בפעמים אחרות הם לא יהיו בטוחים במפרט של המוצר. גם בעיות טכניות יכולות להיות טריגר לנטישת עגלת הקניות.
תהיה הסיבה אשר תהיה, צ'אטבוט למסחר מקוון יעזור לכם לזהות אותה ולטפל בה. עברו על תמלילי השיחות של הצ'אטבוט עם מבקרים לאחר שהם מוסיפים מוצרים לעגלה שלהם ואולי תתקלו באינטראקציות כגון אלו:
צ'אטבוט: "שלום! נראה שיש לכם מוצרים בעגגלה. אם תרצו עזרה כלשהי בתהליך הרכישה, הקלידו את שאלתכם או בחרו אחת מהאפשרויות שלפניכם: שיטות תשלום, החזרות וזיכויים, פרטי מוצר, מוצרים דומים."
לקוח: "מוצרים דומים."
צ'אטבוט: "הנה כמה מוצרים שיוכלו לעניין אתכם, על בסיס החיפושים האחרונים שלכם. לחצו על תמונת המוצר כדי להמשיך."
לקוח: "אני רוצה לקנות מוצר אחר אבל אני מקבל הודעת שגיאה כאשר אני מנסה להוציא מוצר מהסל."
אם אתם נתקלים בשיחה כזו באופן חוזר ונשנה, כנראה שאתם צריכים לשפר את אפשרויות ההוספה והשינויים בעגלת הקניות שלכם. לאחר שתעשו זאת, כנראה שתראו פחות מקרים של בעיות ברכישה.
צ'אטבוט מייצר לידים:
למרות ניסיונותיכם הרבים, לא כל לקוח פוטנציאלי יקנה משהו בפעם הראשונה שיבקר באתר שלכם. כמה מהם יעדיפו תמיד לדבר עם אדם אמיתי על מנת לקבל מידע נוסף לגבי החנות ונהליה. בשביל לקוחות כאלו תוכלו ליצור צ'אטבוט שיתפקד כפקידת קבלה וירטואלית, שתקבל אותם ותספק להם מידע בסיסי שיניע אותם להשאיר את פרטי ההתקשרות שלהם. לידים שנוצרים בשיטה זו יכולים לעבור לצוות המכירות שלכם, שבתורם יחזרו אל הלקוחות וישלימו את המכירה בטלפון או בדואר האלקטרוני.
המשיכו לעקוב אחרי הבלוג שלנו בשביל לקבל מידע עדכני לגבי פיתוח צ'אטבוטים למסחר מקוון. תוכלו גם ליצור איתנו קשר ישירות עם שאלותיכם לגבי בניית או
מחיר צ'אט בוט לאתר הקניות המקוון שלכם.