TOPICS:
צ'אטבוט למסחר מקוון צ'אטבוט לאתר אופטימיזציה של צ'אט בוט
צ'אטבוט למסחר מקוון - 4 שיחות מדהימות של צ'אטבוטים עם לקוחות אמיתיים.
שימוש בצ'אטבוטים נמצא במגוון רחב של תעשיות, אך בכל הנוגע למסחר מקוון, הם בדרך להפוך לנורמה. אתרים הכוללים
צ'טבוט ברמה גבוהה למסחר מקוון קיבלו את תפקיד העוזרים הווירטואליים, סוכני המכירות, נציגי שירות הלקוחות ועוד! אם יש לכם עסק למסחר מקוון, או אם אתם מעוניינים ללמוד כיצד צ'אטבוטים למסחר מקוון מסוגלים להשיג תגובות חיוביות מלקוחות, הביטו ב4 הדוגמאות האמיתיות האלו של שיחות בין צ'אט בוטים ללקוחות באתרי מסחר מקוון.
1. צ'אטבוט באתר למכירת תכשיטים:
דניאל רוצה לקנות טבעת לחברה שלו. לאחר מחקר קצר, הוא מוצא חנות תכשיטים מקוונת לה מספר טבעות יפות. הוא אפילו מוצא טבעת שהוא בטוח שבת הזוג שלו תאהב. אך בדיוק כשהוא עומד לרכוש אותה, הוא מבין שהוא צריך לבחור מידה לטבעת. בטבלת המידות הוא נתקל בטווח גדול של מספרים שאין לו מושג מה הם אומרים.
למזלו, באתר קיים
צ'אט אוטומטי בפינה הימנית התחתונה של החלון. דניאל פותח את חלון הצ'אט, והצ'אטבוט למסחר מקוון מקבל את פניו.
צ'אטבוט: "שלום, ברוכים הבאים לחנות התכשיטים שלנו. אני העוזר הווירטואלי שלך, במה אוכל לעזור לך?"
דניאל: "אני לא יודע איזו מידת טבעת לבחור."
צ'אטבוט: "על מנת לדעת את מידת הטבעת שלך, קח רצועת נייר דקה ועטוף אותה סביב האצבע. סמן את הנקודה בה שני הצדדים של הנייר נפגשים. פתח את הרצועה ומדדו את האורך עד לסימון. זה יהיה ההיקף של הטבעת. היעזר בטבלה למטה על מנת למצוא את המידה שתואמת את ההיקף (במילימטרים)".
דניאל: "אני קונה את הטבעת כמתנה לחברה שלי. איך אוכל לדעת את מידת הטבעת שלה?"
צ'אטבוט: "במידה ואין אפשרות למדוד את האצבע, תצטרכו טבעת קיימת שמתאימה. השתמשו בסרט מדידה על מנת למדוד את ההיקף הפנימי של הטבעת. לאחר מכן השתמשו בטבלה שלמטה על מנת למצוא את המידה שתואמת את ההיקף (במילימטרים)."
דניאל: "מצוין, תודה!"
דניאל ככל הנראה היה מגלה את הדרך למציאת מידת הטבעת על ידי חיפוש נוסף בעצמו. אך הצ'אט בוט מספק לו את המידע שהוא צריך בשניות, וכמעט ללא מאמץ מצידו. חנויות מקוונות מגדילות כך את סיכוייהן להשלים מכירות על ידי בניית צ'אטבוטים לאתרים שלהן.
2. צ'אטבוט בחנות בגדים מקוונת:
נטלי מתחתנת בעוד כשבוע, והיא הזמינה שמלות לשושבינות מחנות בגדים מקוונת. היא אישרה את ההזמנה לפני חמישה ימים וקראה שהחנות בדרך כלל מספקת את הסחורה תוך 3-5 ימי עבודה. היום, נטלי רוצה לוודא שהמשלוח נמצא בדרך אליה. לכן, היא פונה לאתר הבית של החנות על מנת לברר את הנושא. בזמן קניית השמלות, נטלי שוחחה עם הצ'אט בוט של החנות אשר עזר לה עם אפשרויות, סגנון וצבע. היא מחליטה לבקש עזרה מאותו צ'אטבוט למסחר מקוון גם היום.
נטלי: "היי, עדיין לא קיבלתי את ההזמנה שלי."
צ'אטבוט: "אני יכול לעזור לך למצוא את ההזמנה שלך. אנא רשמי בבקשה את מספר ההזמנה."
נטלי מקלידה את מספר ההזמנה.
צ'אטבוט: "תודה. אני רואה שההזמנה הועברה לחברת השליחויות ב[תאריך]. היא אמורה להגיע אלייך תוך 48 שעות."
נטלי: "תודה."
צ'אטבוט: "אין בעד מה! אם יש לך שאלות נוספות, אני כאן כדי לעזור."
נטלי יודעת שבכל זמן אשר תרצה לבדוק את מצב ההזמנה, כל מה שעליה לעשות זה לפנות לאתר החברה ולבקש עזרה מהצ'א טבוט. כך יכולות חנויות בגדים מקוונות להציע שירות קל ללקוחותיהם על ידי בניית צ'אטבוט לאתר.
3. צ'אטבוט בחנות מתנות מקוונת:
הדס עובדת באותה חברה כבר 30 שנה ואמורה לפרוש בעוד מספר שבועות. היא מעוניינת לרכוש מתנות לעמיתיה ומוצאת חנות מקוונת נהדרת. אבל הדס לא מנוסה בקניות ברשת ולא בטוחה כיצד למצוא את המתנה המתאימה. כאשר היא מבקרת באתר, היא מופתעת לטובה על ידי הצעה ידידותית לעזרה.
צ'אטבוט: "היי! ברוכים הבאים לאתר שלנו. אני העוזר הווירטואלי שלכם. במידה ותצטרכו עזרה עם כל דבר, פשוט כתבו לי הודעה."
הדס: "אני צריכה עזרה במציאת מתנות מתאימות."
צ'אטבוט: "אשמח לעזור! האם את מחפשת מתנה לחבר, בן משפחה או עמית לעבודה?"
הדס: "עמיתים לעבודה."
צ'אטבוט: "מצוין. בכמה מתנות מדובר?"
הדס: "סביבות 25."
צ'אטבוט: "האם הם גברים, נשים, או שניהם?"
הדס: "שניהם. בערך 15 גברים ו-10 נשים."
צ'אטבוט: "הבנתי. האם יש לך טווח מחירים מועדף למתנות האלו?"
הדס: "הייתי רוצה שהן יעלו פחות מ-30 שקלים ליחידה."
צ'אטבוט: "הנה 5 אפשרויות למתנות בחלון הצ'אט. אנא בחרי את זו שאת אוהבת, ואני אמצא בשבילך עוד אפשרויות רלוונטיות."
הדס רואה כוסות קפה, מחזיקי מפתחות מותאמים אישית, מסגרות לתמונות, כיסויים לטלפונים ומכשירי כתיבה. היא בוחרת במכשירי הכתיבה והצ'אט בוט שולח לה גם קישורים ליומנים, עטים, מחזיקי עטים, לוחות שנה וכו'. הדס בוחרת במחזיקי העטים והצ'אטבוט שולח לה קישורים למגוון עיצובים שונים. תוך מספר דקות בלבד הדס אישרה את הבחירות שלה ומוכנה להתקדם בתהליך המכירה. הכל תודות לצ'אט בוט למסחר מקוון.
4. צ'אטבוט בחנות אלקטרוניקה מקוונת:
יעקב מעוניין לרכוש מדיח כלים חדש. הוא מגיע לאתר של חנות אלקטרוניקה ונתקל במגוון רחב של מוצרים. למזלו, החנות מפעלה צ'אטבוט למסחר מקוון בכדי לעזור לו. הצ'אטבוט מקבל את פניו של יעקב ומציע עזרה. יעקב מציין שהוא מחפש מדיח כלים.
צ'אטבוט: "עזור לי להבין את דרישותיך על ידי מענה על מספר שאלות מהירות. מהו טווח המחירים המועדף עליך? (תוכל לבחור מהאפשרויות למטה.)"
יעקב בוחר טווח מחירים.
צ'אטבוט: "האם יש לך מותגים מועדפים? תוכל לבחור מתוך האפשרויות ברשימה שלמטה."
יעקב בוחר את המותגים האהובים עליו.
צ'אטבוט: "הנה מספר קישורים למדיחי כלים אשר תואמים את הקריטריונים שבחרת. אשמח לענות על כל שאלה נוספת לגבי כל מוצר."
יעקב לוחץ על הקישורים ובודק את מדיחי הכלים. אחד מהם מוצא חן בעיניו, אך הוא רוצה לוודא שזהו המוצר המתאים עבורו.
יעקב: "האם יש ביקורות על [שם של מדיח כלים]?"
צ'אטבוט: "תוכל לקרוא את ביקורות הלקוחות שלנו לגבי [שם של מדיח כלים] ב[קישור 1]. [קישור2] ו[קישור 3] כוללים ביקורות מפורטות על ידי מומחים, במידה ואתה מעוניין."
כעת ליעקב יש את כל המידע הנחוץ לו כדי להתרשם מהמוצר ולקבל החלטה. כאשר אתרי מסחר מקוון כמו חנות האלקטרוניקה הזו יוצרים צ'אט בוט, הם יוצרים גם רושם מצוין על לקוחות כגון יעקב אשר אוהבים לדקדק לגבי הרכישות שלהם.
אנחנו מקווים שתלמדו מהשיחות שאספנו עבורכם. אם תרצו מידע נוסף או במקרה ויש לכם שאלות לגבי
מחיר צ'אט בוט למסחר מקוון, פשוט צרו איתנו קשר.