TOPICS:
צ'אטבוט לשירותים פיננסיים מגמות צ'אט בוט
צ'אטבוטים לבנקאות – מוסדות שמפעילים צ'אטבוטים הם יותר מסתם טרנד
בשנים האחרונות ראינו עליה משמעותית בשימוש בצ'אטבוטים למטרות בנקאיות. כמה מהבנקים הגדולים בעולם מפעילים
צאט בוט באתרי האינטרנט והאפליקציות הסלולריות שלהם, והבמה מוכנה לבנקים החדשים להצטרף. העובדה שבינה מלאכותית תקבל הכרה בינלאומית בתעשייה שמתעסקת בנושא רגיש כמו כסף תראה אולי אירונית בהתחלה. אבל אם נביט לעומק נוכל לראות בבירור מדוע אנשים מקבלים בברכה את הרעיון של אינטראקציה עם צ'אטבוט למטרות בנקאיות.
צ'אטבוט לבנקאות יכול להוביל לפתיחת חשבונות חדשים:
כמו כל נותני השירות, גם בנקים חייבים להמשיך ולמשוך לקוחות חדשים. הלקוח הממוצע לא תמיד מבדיל בין הבנקים, אלא אם כן יש לו כבר קשר עם אחד מהם, או שאחד מהם מציע משהו ייחודי שמעניין את אותו הלקוח.
ברוב המקרים, הלקוחות לא מרגישים צורך לצאת מגדרם ולדבר עם הבנק על הריביות או השירותים המיוחדים שהבנק מציע. או שהם מוצאים את המידע באתר האינטרנט של הבנק, או שממשיכים לאתר הבא. בנקודה זו
בוט יכול להוות את כל ההבדל. אם גולשים שמבקרים באתר של הבנק מתקבלים ב"שלום" מנומס, מוזמנים לשאול שאלות לגבי השירות, ומקבלים הכוונה למידע הרלוונטי להם, הם יקבלו רושם טוב הרבה יותר על הבנק שלכם.
צ'אטבוט וניהול כספים:
משיכת לקוחות חדשים ופתיחת חשבונות חדשים זו רק ההתחלה. לצ'אטבוט תפקיד חשוב הרבה יותר בשלב שמגיע לאחר מכן – ניהול כספים. עוד ועוד משתמשים עוברים לבנקאות סלולרית. היא קלה, טבעית ומאפשרת להם להיות מעודכנים לגבי הכסף שלהם מסביב לשעון.
את אותן תכונות הם מחפשים גם בניהול הכסף שלהם. הלקוחות שלכם רוצים לבדוק סטטוס של פניה קודמת, לברר את מסגרת האשראי שלהם, להגדיר ולנהל תקציבים ולקבל הודעות לגבי העברות, הכל במהירות האפשרית. צ'אטבוטים בעלי בינה מלאכותית יכולים לספק את כל המידע הזה באפליקציה הסלולרית או באתר האינטרנט שלכם יכולים לשפר פלאים את תדמית הבנק שלכם. זה לא מפתיע שבנקים כמו Bank of America, Capital One כבר בחרו בשיטה זו, ובנקים אחרים מציעים שירותים אלו בעזרת בוטים בהודעות מיידיות.
צ'אטבוט לבנקים ושירות לקוחות:
מחקרים כבר הוכיחו שאנשים רואים בשיחות טלפון פעילות איטית ומעייפת בהשוואה להודעות מיידיות. גם הניסיון שלנו בבניית צ'אטבוטים לבנקאות מעידים על כך. אנשים אוהבים את האמינות והיציבות שצ'אטבוט מביא לשיחה. בואו נניח ויש לכם בעיה פשוטה איתה אתם צריכים עזרה. את כותבים את הבעיה בחלון הצ'אט ויודעים שתקבלו תגובה תוך מספר שניות. אתם יודעים שהתלונה שלכם נרשמה. כעת, אתם רוצים לשאול שאלת המשך ביום הבא. אתם עושים את אותו הדבר – שואלים את הצ'אטבוט. האם זה לא יותר קל מאשר להתקשר למוקד התמיכה פעמיים ולדבר עם אדם שונה בכל פעם?
לקוחות הבנק שלכם מחפשים נוחות. בו זמנית, הם לא מעוניינים בחוויה לא אישית לחלוטין, כמו למשל דואר אלקטרוני. צ'אטבוטים לתמיכה טכנית במוסדות בנקאיים מציעים שילוב טוב של העדפות אלו – שיחה עם נציג אישי והמהירות של צ'אטבוט.
בנקים כיום פונים לקהל הרבה יותר מפותח טכנולוגית מאשר לפני עשור. לא רק שעליהם לזכות באמונם של הלקוחות הפוטנציאליים, אלא גם להראות מדויקים, יעילים ומעודכנים בטכנולוגיות החדשות. צ'אטבוט הפועל 24 שעות ביממה הוא משהו שאנשים מתחילים לצפות לו מכל נותן שירות מודרני. משמעות הדבר היא שבנקים עם צ'אטבוטים שפועלים באתר האינטרנט שלהם זוכים ליתרון על פני המתחרים, ובעלי סיכוי גבוה יותר למשוך לקוחות חדשים ולשמור על הקיימים.
מחפשים ליצור צ'אטבוט לבנק שלכם? צפו בכמה דוגמאות לצ'אטבוטים שלנו או צרו איתנו קשר עם השאלות שלכם לגבי פיתוח או
מחיר צ'אט בוט .