TOPICS: צ'אטבוט לשירותי בריאות    אופטימיזציה של צ'אט בוט   

צ'אטבוט לשירותי בריאות - אתגרים בשירותי בריאות מקוונים וכיצד נוכל להפוך אותם ליתרון בעזרת צ'אטבוטים



שירותי בריאות מקוונים. מילים אלו אולי היו גורמות לאנשים להרים גבה לפני שני עשורים, אבל היום זוהי שיטה מקובלת לקבלת עזרה רפואית ברשת. עם זאת, בזמן שאנשים מחפשים את הסימפטומים ודרכי הטיפול בגוגל, ספקיות שירותי בריאות באינטרנט עובדים קשה על מנת להבטיח שהמידע והעזרה הניתנים ברשת נשארים אותנטיים ואמינים. אך פיתוח צ'אט בוט לשירותי בריאות התברר כדרך יעילה להתמודד עם הנושא. בואו נבחן כיצד צ'אט בוט לשירותי בריאות יכול להתייחס לכמה מהאתגרים הנפוצים הניצבים בפני תעשייה זו בימינו.

צ'אטבוט לשירותי בריאות

משתמשי סלולר:


תחום שירותי הבריאות היא תעשיה מאוד אינטראקטיבית. במילים אחרות, כזו הנסמכת על תקשורת ישירה עם לקוחותיה. בזמן שעסקים אחרים יכולים להתייחס לשירות הלקוחות כאחד מסך השירותים שהם מציעים, ספקי שירותי בריאות צריכים להשקיע את רוב המשאבים שלהם למטרה זו. אחד האתגרים העיקריים של פלטפורמות מקוונות הוא הנגישות למשתמשי סלולר.

בעידן הסלולרי, אנשים עוברים מכלי שירות לקוחות מסורתיים לשירות במסרים מידיים. בין אם זה קביעת לוחות זמנים או העברה בנקאית, הדרך המקובלת היא הקשה על מסך המגע ושימוש בצ'אטבוט לשירותי בריאות. זה נכון לכל שירותי הבריאות המקוונים. אתר אינטרנט רפואי צריך להיות מוכן עם תגובות מיידיות לשאלות ובקשות כגון:

"אני צריך פגישה עם רופא שיניים"

"עם אילו חברות ביטוח אתם עובדים?"

"מה משמעות הסימפטומים האלו?"

ועוד. בניית צ'אטבוטים לאתרים הסלולריים שלהן, מאפשר לספקי שירותי בריאות להישאר רלוונטיים ולהגדיל את קהל הלקוחות שלהם.

אמינות המידע:


כאשר האדם הממוצע מחפש תופעות רפואיות או סימפטומים בגוגל, הוא מיד יוצף במידע. מידע זה יכול לנוע בין מאמרים שנכתבו על ידי מומחים רפואיים ועד טוקבקים בפורום וברשתות החברתיות. מה שאומר שקיים סיכוי גבוה שהלקוח יגיע למסקנה לא נכונה לגבי הדיאגנוזה שלו או דרך הטיפול. חשוב לציין גם את המתח הנפשי שמתגבר בקריאה של דעות רבות, שהרבה מהן אולי לא מגיעות ממקורות מהימנים.

ספקי שירותי בריאות אשר רוצים לבנות תדמית אמינה בים המידע הסותר ברשת הבינו שבניית צ'אט בוט בעברית לשירותי בריאות היא פתרון מעולה. כאשר תסריטי השיחה והפעולות המוגדרות מראש נכונים, צ'אטבוטים לשירותי בריאות מבצעים עבודה נהדרת בהרגעת הלקוחות והבטחה שהמידע שהם מקבלים לגבי המצב שלהם הוא מהימן ומעודכן. אתרי אינטרנט רפואיים שיוצרים צ'אטבוט מונעים מהמבקרים ניווט ארוך בדרך לתשובות שהם מחפשים. במקום זאת, חלון הצ'אט הופך למקום אליו יפנו את כל שאלותיהם, מה שיוביל לאינטראקציה אפקטיבית.

הגבלות תקציביות:


ספקי שירותי בריאות קטנים, כמו קליניקות פרטיות, לא מחזיקים בדרך כלל בכח האדם או המשאבים הדרושים על מנת לתת לכל לקוחותיהם את הזמן ותשומת הלב שהם דורשים. צוות של קליניקה ממוצעת בדרך כלל עמוס בעבודה משרדית ולא יכול להקדיש זמן לעזרה ללקוחות עם משימות כמו מילוי טפסים. פיתוח צ'אט בוט לשירותי רפואה התגלה כיעיל במיוחד במצבים אלו. ללא עלויות עצומות חוזרות ונשנות, צ'אטבוטים לשירותי רפואה מסוגלים לתפקד כצוות אדמיניסטרטיבי יעיל במיוחד בקליניקות פרטיות בעלות אתרי אינטרנט משלהן. תודות לצ'אטבוט, לוקח ללקוח שניות בודדות להזמין תור אצל מומחה, כפי שניתן לראות בשיחה הבאה באתר של קליניקה לרפואת שיניים:

צ'אטבוט: "שלום וברוכים הבאים! אני הצ'אטבוט של הקליניקה. כיצד אוכל לסייע לכם היום?"

לקוח: "אני רוצה לקבוע תור."

צ'אטבוט: "אני יכול לעזור לך בקביעת תור. האם קבעת אצלנו תור בעבר?"

לקוח: "לא."

צ'אטבוט: "האם תרצה לשלם עכשיו, או בקליניקה?"

לקוח: "בקליניקה."

צ'אטבוט: "על מנת לשלים את הזמנת התור ל[תאריך] בשעה [שעה], אנא מלא את הטופס הבא. אני כאן לשאלות נוספות."

פערי מידע:


כאשר יש הרבה ספקי שירותי בריאות המתחרים על אותו קהל הלקוחות, אתר אינטרנט אפקטיבי חייב לדאוג שלקוחות פוטנציאליים לא יאבדו עניין בשניות הראשונות לאחר הנחיתה באתר. לעיתים קרובות, לקוחות פוטנציאלים נרתעים מהמחסור במידע לגבי המרפאה, הרופאים בה, האמצעים, אפשרויות התשלום וכו'. מראות יכולות להשלים את פערי המידע האלו על ידי בניית צ'אטבוטים לאתרי הבית שלהן. הצ'אטבוט יכול לספק למבקרים את כל המידע שהם צריכים, ללא הרבה זמן או מאמץ מצד הלקוח.

לדוגמה – לקוח לא רוצה לשוחח עם חברי צוות רבים על מנת להבין איזה רופא הוא צריך לראות.

צ'אטבוט: "האם תוכל לסמן את הסימפטומים שלך מהרשימה הזו, כך שאוכל לבחור בשבילך את הרופא המתאים?"

הלקוח מסמן את הסימפטומים.

צ'אטבוט: "תודה. תוכל להיפגש עם מומחה אא"ג שלנו, דוקטור בארי. אם תרצה במקום זאת לראות רופא משפחה, תוכל לבחור באפשרות זו."

בדומה לכך, לקוח יכול גם לחזור בכל זמן נתון על מנת לקבל עדכון לגבי תור או פרוצדורה מתוכננת.

צ'אטבוט: "כיצד אוכל לסייע?"

לקוח: "קבעתי תור אצל דר. אנדרוס בשבוע שעבר. אני רוצה לבדוק אם התור עדיין מתקיים."

צ'אטבוט: "אנא הכנס את מספר התור שלך או כתובת דואר אלקטרוני על מנת שאוכל לבדוק זאת בשבילך."

הלקוח עושה כך.

צ'אטבוט: "התור שלך ל[פרוצדורה] מאושר למחר בשעה 18:00. אנא שים לב להוראות הדיאטטיות כ-6 שעות לפני [פרוצדורה]. תוכל לקרוא את ההוראות כאן. אנא פנה אליי לשאלות נוספות."

בהתחשב במגוון הרחב של האתגרים עליהם הם מתגברים, פיתוח צ'טבוט לשירותי רפואה הופך במהירות להכרח לספקי שירותי בריאות מודרניים.

בכדי ללמוד עוד על בניית צ'אטבוט לשירותי בריאות או כל תעשיה אחרת, המשיכו לקרוא בבלוג שלנו או צרו קשר עם הצוות.




קבלו יותר לידים ומכירות עם הצ'אט בוט של וירטואל ספיריטס

  להתחיל עכשיו בחינם   צרו קשר עם מומחה





×