TOPICS:
צ'אטבוט למסחר מקוון מגמות צ'אט בוט
צ'אט בוט למסחר מקוון - חיזוק את שירות המשלוחים ומעקב ההזמנות של החנות שלכם בעזרת צ'אט בוט
בהינתן היתרונות שאפשר למצוא בשימוש של
צ'אטבוט למסחר מקוון, הגידול בדרישה לצ'אט בוטים לא מפתיע.
אם אתם נמצאים בתהליך של בניה או הרחבה של עסק אינטרנטי, אתם ודאי מבינים את החשיבות של מערכת משלוחים משומנת היטב. כמובן, הלקוחות שלכם רוצים קטלוג מוצרים מעודכן, הנחות ושירות לקוחות ברמה גבוהה באתר שלכם. אף בסופו של דבר, היעילות והשקיפות של תהליך אספקת ההזמנות שלכם הם הדברים שמביאים לכם לקוחות חוזרים.
במילים אחרות, הלקוחות שלכם רוצים לקבל את ההזמנות שלהם בזמן, ולדעת בדיוק איפה החבילה שלהם נמצאת בכל זמן נתון. אך האם אי אפשר לספק מידע זה בשיטה הישנה? האם באמת אתם צריכים
צ'אט בוט בעברית למסחר מקוון באתר שלכם?
בואו נגלה.
צ'אט בוטים משפרים את שירות המעקב אחרי הזמנה:
בואו נבחן שורת צעדים טיפוסית של לקוח לאחר ביצוע הזמנה באתר שלכם: הלקוח מקבל מספר הזמנה ותאריך משוער בו יקבלו את החבילה שלהם. ברגע שהחבילה יוצאת, הם יקבלו גם מספר מעקב שבעזרתו יוכלו לדעת היכן החבילה.
חנויות מסוימות מטפלות בעצמן בהובלה והשילוח. אבל אם אתם עובדים ברמה ארצית או בינלאומית, הגיוני יותר להשתמש בחברות משלוחים על מנת לטפל בנושא זה בשבילכם. אבל מה המשמעות של הדבר מבחינת הלקוח?
המשמעות היא שבשביל למצוא את החבילה שלהם, הם צריכים לבקר באתר של ספק שירותי הלוגיסטיקה. הם צריכים להכניס את מספר המעקב שלהם בחלון הרלוונטי בכל פעם שירצו לבדוק היכן החבילה שלהם. רוב הלקוחות לא מקבלים עדכונים אוטומטיים לגבי מיקום החבילה עד שהן מגיעות למחסן הלוגיסטי הקרוב ביותר ויוצאות לשילוח. תהליך זה טעון שיפור רב.
בואו נניח שהאתר שלכם כבר מפעיל צ'אט בוט שעונה לשאלות הלקוחות ומציע עזרה עם מוצרים ורכישה. כעת, בואו נוסיף עדכוני המשלוח לתיאור המשרה של הצ'אט בוט. משמעות הדבר היא שהלקוחות שלכם לא צריכים לפנות לגורמים אחרים בשביל לדעת איפה החבילה שלהם. הם יכולים לקבל את כל העדכונים שהם צריכים באותו חלון צ'אט באתר שלכם.
תהליך זה הוא כבר הרבה יותר פשוט, אבל בואו ניקח את זה עוד צעד אחד קדימה. בואו נניח שהלקוח אפילו לא צריך מספר מעקב. במקום זאת, הצ'אט בוט שלכם מציג את המידע באופן אוטומטי כאשר הלקוח מתחבר לחשבון שלו, ומציע לו את האפשרות לבדוק את מצב החבילה בכל שעה ביום.
כאשר אתם יוצרים צ'אט בוט למעקב משלוחים של החנות שלכם, אתם עושים צעד גדול להפיכת חוויית המשתמש באתר שלכם להרבה יותר טבעית. הלקוחות שלכם יודעים שכל מה שהם צריכים לעשות בשביל לקבל מידע על ההזמנה שלהם הוא לשאול את הצ'אט בוט "איפה החבילה שלי?"
הצ'אט בוטים הטובים ביותר למסחר מקוון יוכלו בנוסף לחבר את הלקוחות שלכם לחברת הלוגיסטיקה איתה אתם עובדים לכל עזרה מיוחדת או תלונות לגבי חבילות. לדוגמה, הלקוח יכול לקבל באופן מיידי פרטי התקשרות של שליחים ולקבוע איתם זמן אספקה או לקבל עדכון.
צ'אט בוטים למסחר מקוון עבור אתרי חברות הובלה ומשלוחים:
חברות שילוח גדולות, שמנהלות משלוחים של פלטפורמות מסחר מקוון, כבר התחילו להשתמש בצ'אט בוטים באתרי האינטרנט והאפליקציות שלהן. בוטים בעלי בינה מלאכותית אלו מעלים את רמת שירות הלקוחות שהם מציעות, על ידי מתן הגישה ללקוחות למגוון רחב של אפשרויות הנוגעות למשולח.
המשתמשים יכולים ליצור חשבון, ולעקוב אחרי החבילות שלהם בכל שעה ביום. הכל בנוחות ובפשטות שבחלון צ'אט. שיטה זו לא נשארת בלעדית רק לשילוח של עסקים מקוונים. בניית צ'אט בוטים לספקי שירותי לוגיסטיקה מאפשרת למשתמשים גם לבדוק איפה הדואר, או חבילות השי לחג שהם שלחו, ללא הצורך בלמצוא ולהקליד שורת אותיות ומספרים אקראית בכל פעם שהם רוצים עדכון.
צ'אט בוטים למערב הזמנות מוסיפים רמה חדשה של נוחות לשטף העבודה של אתרי מסחר מקוון. לעוד מידע או שאלות לגבי
מחיר צ'אט בוט , צרו איתנו קשר.