בוט וואטסאפ וצ'אט בוט לאתר העסק ליצירת לידים



עבור עסקים רבים בשוק הנוכחי תהליך סגירת המכירה מתחיל בליד איכותי. צוות המכירות שלכם תמיד עסוק בחיפוש אחרי לידים איכותיים. עולם האינטרנט מאפשר לכל עסק לקדם את עצמו באופן יעיל, מה שכמובן גם מגדיל את התחרות על כל ליד. לכן, רק להשקיע כסף על מנת להביא תנועה לאתר שלכם זה כבר לא מספיק, כאשר מה שאתם באמת רוצים בשביל למלא את תהליך המכירה שלכם הם לידים איכותיים לצוות המכירות.

כאן נכנס לתמונה בוט לוואטסאפ או צ'אטבוט לאתר ליצירת לידים. צ'אט בוט ליצירת לידים מתקשר עם הגולשים באתר שלכם 24 שעות ביממה, מושך את תשומת הלב שלהם, מתחיל שיחה, עונה על שאלות ומכווין את השיחה לכיוון יצירת הליד. צ'אט בוט ליצירת לידים שבנוי נכון יכול לתרום רבות לעסק שלכם - מחיזוק הנוכחות שלכם באינטרנט ועד הגברת היעילות של האתר שלכם בהמרת גולשים ללידים.

מה זה צ'אט בוט ליצירת לידים?



צ'אט בוט ליצירת לידים הוא תוכנה לשיחות שמתמחה במשיכת תשומת הלב של הגולשים באתר שלכם. צ'אטבוט לאתר עונה על שאלות של הגולשים 24/7, עוזר לגולשים לנווט באתר שלכם, ומנחה אותם בתהליך המכירה על מנת להמיר אותם ללידים לצוות המכירות.

גולשים יכולים להשתמש במילים שלהם על מנת לשאול את הצ'אט בוט שאלות ולקבל תשובה מיידית ללא צורך במפעיל אנושי. היכולת של הצ'אט בוט לשוחח עם מבקרים מציבה אותו בעמדה מצויינת למציאת לקוחות חדשים. הוא משיג את השמות, מספרי הטלפון וכתובות האימייל של הלידים ושולח אותם אליכם על מנת שתוכלו לסגור את העסקה. הצ'אט בוטים הטובים ביותר ליצירת לידים יכולים לענות לכל שאלות הטרום-מכירה ואפילו ללמוד מהגולשים על מנת לעזור לכם לשפר תשובות קיימות או להוסיף תשובות לשאלות חדשות.

למה צ'אט בוט ליצירת לידים כל כך טוב בהמרת גולשים ללידים?



מ-SEO ועד לקמפיינים פרסומיים, המטרה של כל המאמצים שלכם לשיווק באינטרנט היא להגדיל את התנועה לאתר שלכם. כאשר הגולשים נמצאים באתר אנחנו רוצים להמיר אותם ללידים איכותיים. בעבר, עסקים השתמשו בכלים ותוכנות שונות למטרה זו כמו טפסי צור-קשר באתר, כפתורים הקוראים לפעולה (call-to-action), פופ אפים, עמודי נחיתה וכו'.

הבעיה היא שבזמן שאתרי אינטרנט טובים מאוד באחסון והצגה של מידע, הם לא כל כך טובים בהמרות. פופ אפים הם מיושנים ואנשים לרוב לא קוראים אותם - רובם נוטים לסגור אותם באופן אוטומטי עוד לפני שקראו את ההצעה שלכם. למעשה, 90% מהמבקרים עוזבים את האתר או עמוד הנחיתה שלכם מבלי לבצע שום פעולה. מבקרים אלו מגיעים מתנועה ששילמתם עליה כסף רב.

לכן צ'אט בוט ליצירת לידים הוא כלי שימושי כל כך בשלב הזה. מבקרים שנכנסים לאתר או עמוד הנחיתה שלכם כבר מעוניינים בשירות או המוצר שאתם מציעים. ברגע שהם באתר, הם נוטים לחפש מידע שימושי שיעזור להם לקבל החלטה. צ'אט בוט הוא כלי מצוין להעברת מסרים רלוונטיים שיתאימו לצרכים שלהם, יעזרו להם להתמקד בדבר אותו הם מחפשים ולהמיר אותם ללידים למכירה.

בתור אלמנט שבולט על גבי האתר שלכם, הצ'אט בוט מושך את תשומת הלב של הגולשים כבר בשניות הראשונות שלהם באתר. ברגע שהצ'אט בוט השיג את תשומת הלב שלהם, הוא מתאים את המסר על מנת לשקף את הסיבה שהם מבקרים באתר שלכם. ברגע זה, הצ'אט בוט נמצא בעמדה טובה להתחיל שיחה ולהפוך את הגולש ללקוח על ידי מתן מענה לשאלות שלו ולהוביל אותו להשגת המטרה שלכם ליצירת ליד.

נוכל להבין זאת טוב יותר בעזרת מספר דוגמאות משיחות אמיתיות בין גולשים לצ'אט בוט ליצירת לידים בתחומים שונים:

דוגמה 1: צ'אט בוט ליצירת לידים להרשמה ללימודים באוניברסיטה
צ'אט בוט: "שלום! ברוכים הבאים לאתר האוניברסיטה שלנו. כיצד אוכל לעזור לך?"
גולש: "היי, אני מתעניין בתואר שני במנהל עסקים."
צ'אט בוט: "האוניברסיטה שלנו מציעה מגוון תוכניות תואר שני במנהל עסקים אשר מפתחות יכולות ניהול והובלה בעזרת אסטרטגיה, שיווק ופיננסים. מה תרצה לדעת על הקורס שלנו?"
גולש: "מהם תנאי הקבלה לתואר שני?"
צ'אט בוט: "על מנת להתקבל לתואר שני במנהל עסקים, עליך לעמוד לפחות באחד מהתנאים הבאים: בוגר תואר ראשון, בעל תואר הצטיינות, תעודת בגרות, או לפחות חמש שנות ניסיון בתפקידי ניהול מקצועיים."
גולש: "האם אתם מציעים מלגות לסטודנטים חדשים?"
צ'אט בוט: "למידע לגבי עזרה בהרשמה או סיוע כלכלי, אני ממליץ לדבר עם אחד היועצים שלנו. אנא רשום את מספר הטלפון שלך ואחד היועצים יחזור אליך."
גולש: "123-456-789"
צ'אט בוט: "תודה. שמרתי את מספר הטלפון שלך. מה השם שלך?"
גולש: "דוד דוידי"
צ'אט בוט: "על מנת שנוכל להפנות אליך את ההצעות הטובות ביותר, אנא רשום את כתובת האימייל שלך."
גולש: "david@yourwebsite.com"
צ'אט בוט: "תודה. אחד מהיועצים שלנו יצור איתך קשר בהקדם האפשרי."

דוגמה 2: צ'אט בוט ליצירת לידים באתר תיירות
צ'אט בוט: "שלום! ברוכים הבאים לסוכנות הנסיעות שלנו, כיצד אוכל לעזור?"
גולש: "אני מחפשת חופשה משפחתית לקיץ."
צ'אט בוט: "נשמח לעזור לך לתכנן את החופשה המשפחתית שלך. הסוכנות שלנו מתמחה בתכנון חופשות ליוון, גרמניה, איטליה ופורטוגל. אילו מהיעדים מעניינים אותך?"
גולש: "איזה חבילות אתם מציעים ליוון?"
צ'אט בוט: "יש לנו חבילות שונות ליוון, כולל פנים המדינה ואיי יוון. האם תרצי שאחד מהנציגים שלנו יחזור אליך עם ההצעות והמבצעים העדכניים ביותר לחופשות ביוון?"
גולש: "כן."
צ'אט בוט: "אנא רשמי את מספר הטלפון שלך ואחד מהנציגים שלנו יחזור אלייך בהקדם."
גולש: "123-456-789"
צ'אט בוט: "תודה. שמרתי את מספר הטלפון שלך. מה השם שלך?"
גולש: "תמר תמרוני"
צ'אט בוט: "על מנת שנוכל להציע לך את החופשות המתאימות ביותר, האם תוכלי להגיד לי באילו חודשים את מעוניינת?"
גולש: "אמצע יולי עד אמצע אוגוסט."
צ'אט בוט: "לכמה אנשים החופשה?"
גולש: "2 מבוגרים ו-2 ילדים."
צ'אט בוט: "תודה רבה. אחד מהנציגים שלנו יחזור אלייך בהקדם האפשרי."

אם תסתכלו על הקמפיינים שאתם מריצים והתנועה שהם מביאים לאתר או עמוד הנחיתה שלכם, תוכלו לראות שהרבה כסף מושקע במשיכת לקוחות חדשים. ותוכלו גם לראות שרוב הלקוחות הפוטנציאליים האלו נעלמים ללא הפיכתם ללידים.

הוספת צ'אט בוט ליצירת לידים לאתר שלכם משנה את התמונה באופן דרמטי. כ-50% מהאנשים שמתחילים שיחה עם הצ'אט בוט הופכים לליד. במילים אחרות, כל מבקר שני שמדבר עם הצ'אט בוט שלכם, משאיר את פרטי ההתקשרות שלו! צ'אט בוט ליצירת לידים מביא להגדלה של עד פי 4 בכמויות ההמרה של גולשים ללידים.

5 הפיצ'רים החשובים ביותר בצ'אט בוט ליצירת לידים



קיימים גורמים רבים המשפיעים על כמות ואיכות הלידים שמתקבלים מהצ'אט בוט ליצירת לידים. על מנת לפשט את הדברים, אנחנו נתמקד ב-5 הפיצ'רים החשובים ביותר שיעזרו לכם להגדיל את כמות ההמרות ללידים עד פי 4!

1. טריגרים והודעת הפתיחה
טריגרים הם למעשה האפשרויות של חלון הצ'אט בוט שגורמים להיפתח עבור הגולשים כאשר הם מבקרים באתר שלכם. הטריגרים עוזרים למשוך את תשומת הלב של הגולשים.

קיימים סוגים שונים של טריגרים שמפעילים את הצ'אט בוט:
טריגר מתוזמן – הטריגר הפופולרי והיעיל ביותר. הטריגר המתוזמן גורם לחלון הצ'אט בוט להיפתח באופן יזום לאחר שהגולש שוהה באתר זמן שהגדרנו מראש.
טריגר כפתור – מאפשר לגולשים לפתוח את חלון הצ'אט בוט על ידי לחיצה פעילה על כפתור באתר שלכם.
טריגר הודעת פתיחה – פותח בועת צ'אט מעל כפתור הצ'אט בוט על מנת למשוך את תשומת הלב של הגולשים ללא פתיחה מלאה של חלון הצ'אט בוט.
טריגר יציאה – פותח באופן יזום את חלון הצ'אט בוט כאשר גולש מנסה לעזוב את האתר.

הודעת הפתיחה של הצ'אט בוט מבדילה אותו מפופ אפים או באנרים ופרסומת אחרות באתר שלכם. המשפטים הראשונים האלו יכולים לתפוס את תשומת הלב של הגולשים, ולהראות להם שהצ'אט בוט יכול להציע עזרה מותאמת אישית בזמן השימוש באתר. משפט פתיחה טוב הוא כזה שגורם לגולשים שלכם להרגיש שהם במרכז וכזה שמשקף את הרצונות שלהם. משפט הפתיחה יכול להיות המפתח להשגת המטרות של הצ'אט בוט שלכם להמרת גולשים ללקוחות ומתן מענה לשירות לקוחות.

2. צ'אט בוט מותאם למובייל
רוב המשתמשים גולשים מהטלפון הסלולרי שלהם ברוב שעות היום. סביר להניח שהאינטראקציה הראשונה שלכם עם לקוח פוטנציאלי תהיה באתר המובייל שלכם. צ'אט בוט הוא כלי נהדר ליצירת קשר עם לקוחות שמשתמשים בנייד כדי לגלוש באינטרנט. בנוסף, יתרון גדול שהצ'אט בוט מציע הוא בכך שהוא הופך את האתר שלכם למתואם למובייל באופן מיידי.

3. תשובות צ'אט בוט ועיבוד שפה טבעית
לצ'אט בוט ניתן להוסיף מאות שאלות ותשובות על מנת לכסות כל שאלה או בעיה שהגולשים יכולים לשאול במהלך השיחה. את השאלות והתשובות ניתן לערוך ולשנות לפי הצרכים של העסק והאתר שלכם. התשובות של הצ'אט בוט יכולות לכלול סרטוני וידאו, תמונות, קבצי PDF, וקישורים חיצוניים על מנת ליצור תוכן שיעזור בהמרת הגולשים ללידים.

עיבוד שפה טבעית (NLP) היא היכולת של הצ'אט בוט להבין את השאלות של הגולשים באתר שלכם, ולחזור עם תשובה רלוונטית באופן אוטומטי. בעזרת NLP, תגיות ומילות מפתח, הצ'אט בוט יכול לענות על השאלות שהגולשים שואלים בשפה הטבעית שלהם.

הגולשים באתר שלכם מחפשים לרוב מידע אמיתי לגבי המוצר או השירות שאתם מציעים. שילמתם כסף רב על מנת להביא את הגולשים האלו לאתר שלכם - כסף שיבוזבז אם הם יישארו ללא מענה לשאלות שמונעות מהם להפוך ללקוחות. מתן תשובות אמיתיות לגולשים באתר מכניס אותם אל תהליך המכירה ומגדיל את אחוזי ההמרה של הגולשים ללידים.

4. סינון לידים
לא כל המבקרים באתר ובעמוד הנחיתה שלכם מגיעים כדי לרכוש את המוצר או השירות שאתם מציעים. אתם לא רוצים לבזבז את הזמן היקר של נציגי המכירות שלכם על אנשים שמעולם לא תכננו לבצע רכישה.

צ'אט בוט ליצירת לידים יכול לסנן ולפסול לידים כאלו על ידי מתן מענה ל"שאלות מזויפות" והחזרת הפוקוס למוצר או השירות שאתם מציעים. הצ'אט בוט יכול גם לעצור את השיחה כאשר שאלות מסוימות נשאלות. זה יכול לחסוך לכם זמן וכסף מאחר ורק לידים איכותיים נשלחים לצוות המכירות שלכם.

5. שליחת לידים ל-CRM
הלידים שנאספים על ידי הצ'אט בוט יכולים להישלח ישירות למערכת ה-CRM שלכם. אינטגרציה עם CRM היא כלי חשוב לקידום המכירות. צוותי מכירות משתמשים במערכת ניהול לקוחות על מנת לחזור אל הגולשים באתר ולנהל את הלידים הנכנסים בצורה טובה יותר.

שליחת הלידים ל-CRM מבטיחה שהלידים שהצ'אט בוט שלכם אוסף יעשו את דרכם ישירות אל תוך משפך המכירה שלכם, שלאחריו אנשי המכירות יוכלו ליצור קשר עם הלקוחות בטלפון או באימייל על מנת לסגור את המכירה. במהלך השיחות עם הגולשים, הצ'אט בוט אוסף מידע חשוב לגבי כל לקוח פוטנציאלי והדברים שהוא מחפש. כאשר הם מצוידים במידע הזה, נציגי המכירות שלכם יכולים לחזור ללידים אשר מצפים לשיחה מכם. חזרה ללידים בשעות הראשונות לאחר השארת הפרטים מגדילה באופן דרמטי את הסיכויים לשיחת מכירות אפקטיבית.








קבלו יותר לידים ומכירות עם הצ'אט בוט של וירטואל ספיריטס

  להתחיל עכשיו בחינם   צרו קשר עם מומחה