TOPICS:
צ'אטבוט לשירותים פיננסיים בניית צ'אטבוט
צ'אט בוט לבנקים – צ'אטבוטים יכולים להחליף את אפליקציות הבנקאות שלכם
צ'ט בוט לבנקים כבר התחיל להחליף אפליקציות של מספר בנקים, בזכות היכולת שלו לספק ללקוחות תשובות ושירות מיידיים.
האיכות והנגישות של שירות הלקוחות בבנק בדרך כלל מהווה את היתרון על פני התחרות. לכן מוסדות בנקאיים רבים פונים לצ'אט בוט לבנקים כתחליף אפשרי לחלקים מסוימים בשירות הלקוחות שלהם.
בואו נבחן כיצד הם עושים זאת.
בנקאות מיידית עם נגיעה אישית של צ'אטבוט
לקוחות מעריכים את הזמינות של אפליקציות הבנקאות, אבל העובדה שאפליקציות האלו חסרות במגע אישי נותרת בהינה. בו זמנית, הצעת שירות בנקאי יומיומי באופן אישי באמצעות שיחות טלפון היא לא אפשרות ריאלית לבנקים בימינו.
צאטבוט לאתר הבית של מוסד בנקאי מציע את השילוב המושלם. הם משלבים את הזמינות של מסרים מיידיים עם החוויה של שיחה עם "אדם" בצד השני של חלון הצ'אט. גם כאשר לקוחות מודעים שהם מתקשרים עם צ'אטבוט, העובדה שהם מקבלים את המידע בשיחה אחד על אחד, הופכת את החוויה לטובה יותר.
לרוב, בנקים משקיעים מאמץ רב בפיתוח צ'אטבוט, מה שמוביל לתסריטי שיחה מפורטים ביותר. באמצעותם, הצ'אט בוט לבנקים מרגיע את הלקוחות לקבי הבטיחות והזמינות של כספם, וכך מחזקים את האמון שלהם בבנק.
גישה מיידית למידע וסיוע של הצ'אטבוט
אפליקציות בנקאות מכילות את כל הפונקציות שהלקוח צריך, אבל מציאת פונקציה מסויימת או פיסת מידע נחוצה יכולה להיות משימה מסובכת. לדוגמה, האפשרות לפתוח פיקדון קבוע יכולה להתחבא מאחורי שכבות של אפשרויות שימושיות יותר כמו העברת סכום או תשלום חשבונות. דבר זה הופך את אפליקציות הבנקאות למתסכלות לעיתים, וזה בדיוק מה שהופך את הצ'אטבוטים באתרי הבנקאות לשימושיים כל כך. על מנת לקבל מידע לגבי מוצר או שירות, או לבצע פעילויות בנקאיות בסיסיות, כל מה שהמשתמש צריך לעשות זה לבקש מהצ'אטבוט.
בדוגמה שנביא, המשתמש לא צריך לבזבז את זמנו בחיפוש האפשרות לפתוח את הפקדון שלו. הוא יכול פשוט לפנות לחלון הצ'אט, שם הצ'אטבוט ממתין להוראות, ולכתוב "אני רוצה לפתוח את הפקדון הקבוע שלי."
הצ'אטבוט יגיב – "אשמח לבדוק את זה בשבילך... האם מדובר בפיקדון [שם פיקדון] בסך [סכום] שנכנס ב[תאריך]?"
לקוח: "כן."
"ההוראה כרגע היא שהסכום יועבר לחשבון האישי שלכם. האם זה מה שתרצו לעשות?"
לקוח: "כן."
צ'אטבוט: "הבנתי. העברתי את הבקשה, ותוכלו לראות את הסכום בחשבון שלכם בסוף יום העסקים. הנה מספר הבקשה שלכם."
יעוץ פיננסי זמין ונגיש בעזרת צ'אטבוט:
בנקים לא יוצרים צ'אטבוטים רק במטרה לענות על שאלות הלקוחות ולבצע העברות בנקאיות על פי דרישה. כאשר הם יוצרים צ'אטבוט, בנקים ומוסדות פיננסיים אחרים יכולים לתכנת אותם לתת יעוץ בנוגע להשקעות וניהול פיננסי. יעוץ זה יכול לכסות טווח רחב של תחומים, מיעוץ מותאם אישית לגבי העמדות הפיננסיות הנוכחיות והעתידיות של הלקוח, ועד למידע בזמן אמת לגבי שוק ההון. לפניכם מספר דוגמאות לשאלות עליהן הצ'אטבוטים הטובים ביותר לבנקאות ושירותים פיננסיים יוכלו לענות בהצלחה:
"באיזה מאפיקי ההשקעה שלכם הריבית היא הטובה ביותר?"
"אילו מניות חמות כרגע?"
"האם זה זמן טוב להשקיע ב[שם נייר ערך]?"
"אני מצפה לבונוס בסך 5,000. מה אתה ממליץ לעשות עם הסכום?"
בנוסף לאלו, לקוחות יכולים גם לבקש לקבל עדכונים יומיים על ניירות ערך, או התראות לגבי הצעות להשקעות פיננסיות פוטנציאליות. בהסתמך על הפונקציות האלו, זה רק עניין של זמן עד שצ'אטבוטים יחליפו לחלוטין את אפליקציות הבנקאות.
באילו דרכים נוספות צ'אטבוטים משנים את פני השירותים הפיננסיים? קראו את הבלוג שלנו, או צרו קשר לשאלות ספציפיות בנוגע לפיתוח או
מחיר צ'אטבוט.